کد خبر: 261977
تاریخ انتشار :

گزارش واشنگتن پست از جزئیات نگهداری گروگان آمریکایی در داعش/ مولر برده جنسی البغدادی بود

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : به گزارش نامه نیوز، سایت روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در گزارشی به نقل از مقامات آمریکایی به جزئیاتی از نحوه نگداری یک گروگان آمریکایی در میان گروه تروریستی داعش پرداخته است.

بر این اساس، خانوادده کیلا مولر، گروگان 26 آمریکایی در مصاحبه ای که روز جمعه انجام دادند عنوان داشتند که پلیس اف بی آ به آنها اطلاع داده است که ابوبکر البغدادی، خلیفه خود خوانده گروه تروریستی داعش، دختر آنها مورد آزار جنسی قرار داده است.

کیلا مولر به عنوان یک مددکار برای کمک به مردم سوریه به این کشور رفته بود.

پدر و مادر مولر عنوان داشتند که پلیس اف بی آی نخست اواخر ماه ژوئن گذشته آنها را از تجاوز جنسی به دخترشان باخبر کرده بود و 2 هفته گذشته اطلاعات بیشتری در این زمینه در اختیار آنها قرار داده است.

به نوشته واشنگتن پست، پس از مصاحبه و گفت وگو با دیگر گروگان های در اختیار داعش و همچنین پس از بازداشت همسر ابوبکر البغدادی، این جزئیات از وضعیت گروگانگیری مولر منتشر شده است.

اف بی آی همچنین به خانواده مولر گفت که دخترشان تحت شکنجه قرار گرفته بود.

مارشا مولر، مادر کیلا با بیان اینکه ژوئن ماه سختی برای من بود، گفت: به شدت از آنچه که شنیدم ناراحت شدم.

افشای تجاوز جنسی به مولر از سوی ابوبکر البغدادی در حالی صورت می گیرد که بردگی جنسی دختران از سوی گروه تروریسی داعش تایید و به عنوان ابزاری برای به کار گیری آنها استفاده می شود.

پدر کیلا مولر نیز با اشاره به اینکه جمعه آینده، تولد 27 سالگی دخترشان است، گفت: این موضوع بسیار برای ما دردناک است و ما احساس می کنیم که جهان باید حقیقت را بداند.

گروه تروریستی داعش ادعا کرد که مولر اوایل سال جاری میلادی پس از حمله جنگنده اردنی به ساختمانی که وی در آن نگهداری می شد، کشته شده است. دولت آمریکا خبر مرگ مولر تایید کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها