کد خبر: 262099
تاریخ انتشار :

فردا؛ حضور عراقچی در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی"برجام"

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز،
محمدحسن آصفری عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حضور عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌‌ای کشورمان در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌هایی که از پیش انجام شده، قرار است عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه و عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان با 1+5، در جلسه فردا عصر کمیسیون امنیت ملی مجلس حضور یابد.

وی افزود: قرار است در این نشست ابعاد "برنامه جامع اقدام مشترک" و قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل که به پرونده هسته‌ای ایران اختصاص دارد، مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس همچنین تأکید کرد: نشست‌های مشترک کمیسیون امنیت با اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان، به خصوص آقای عراقچی در آینده و تا رسیدن به نتیجه و واکاوی ابعاد جمع‌بندی نهایی مذاکرات وین، به طور مستمر ادامه خواهد داشت.

آصفری خاطر نشان کرد: این جلسات به منظور روشن شدن ابعاد جمع‌بندی مذاکرات وین برگزار می‌شود و نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون امنیت ملی نیز سوالات‌شان را برای رفع ابهام در موضوع تعهدات ایران در فضای بین‌الملل و خطوط قرمز ملت ایران مطرح می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها