کد خبر: 280385
تاریخ انتشار :

یک نماینده مجلس: بیانات رهبری تکمیل کننده تلاش تیم مذاکره کننده است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، جواد هروی با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به رئیس جمهور، گفت: پیرامون مسائل هسته‌ای که صورت گرفته دستگاه‌های مختلف نظام و قوای مختلف رویکردهایی در قبال تحریم‌ها نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس اصول قانون اساسی جایگاه رهبری فصل خطاب نهایی برای اجرای قانون است، افزود: رهبرمعظم انقلاب در بحث مذاکرات انجام شده جمهوری اسلامی ایران دیدگاه‌ها خود را در روزهای گذشته مشخص کردند.

نماینده مردم قاینات در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: قابل تحسین است که رهبر انقلاب با تفقد بر همه دیدگاه‌ها، نگاهی نهایی و بصیرت فائقه در نظام جمهوری اسلامی ایران عرضه نمودند.

نماینده مردم قاینات در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بسیاری از دستگاه‌های اطلاع‌رسانی غربی به دنبال سوءاستفاده از اختلافات در روند کنونی بوده که رهبری با هوشمندی و درایت و با همدلی نوای وحدت بخشی را برقرار کردند.

وی با اشاره به اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری به منزله تکمیل کننده تمام تلاش تیم مذاکره کننده است، گفت: این قضیه فصل خطاب است که چشم‌انداز آینده را در قبال تحریکات و نفوذ از جانب دولت‌های غربی بستند تا به پیکره نظام خدشه‌ای وارد نشود.

وی با اشاره به اینکه برجام فرآیند 2 ساله‌ای بود که در چالش با غرب داشتیم، خاطرنشان کرد: برجام توسط قوه مجریه و مقننه پیگیری می‌شود که در صورت عدم اجرا این دستگاه ها مخالفت خود را اعلام خواهند کرد .

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها