کد خبر: 305443
تاریخ انتشار :

20بهمن لیست را ارائه می کنیم/ تایید علی مطهری در لیست اعتدال گرایان و صدای ملت

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، قدرتعلی حشمتیان اظهار داشت: در لیست اولیه دو نفر از جبهه مستقلین و اعتدال گرایان از سوی هیات نظارت تایید شده بود که در نتیجه بررسی نهایی شورای نگهبان تنها یک نفر دیگر تایید شد و از مجموع 30نفر سه نفر از جبهه به تایید رسیدند.
وی ادامه داد: در سراسر کشور هم بر اساس گزارش های واصله همین وضعیت را داریم و اصلاح طلبان و اعتدال گرایان مشهور تایید نشده اند و تعدادی گمنام در سطح کشور توسط شورا به عرصه رقابت بازگردانده شدند.
**تایید علی مطهری در لیست جبهه مستقلین و اعتدال گرایان و صدای ملت
وی همچنین با بیان این که علی مطهری در لیست جبهه مستقلین و اعتدال گرایان و صدای ملت تایید شد اضافه کرد: با وجود این که به جز علی مطهری اکثریت به اتفاق لیست اولیه جبهه مستقلین و اعتدال گرایان رد صلاحیت شده و مورد بی مهری شورای نگهبان قرار گرفته اند هیچ گاه از صندوق های رای قهر نمی کنیم.
حشمتیان گفت: ما همراه با مردم، همگام با دولت در راستای خواست امام و رهبری برای پیشبرد اهداف نظام که همانا آزاد اندیشی، استقلال، دفاع از کیان مملکت و امنیت کشور، بهبود وضعیت اقتصادی و تعامل با ممالک دیگر برای پیشبرد اهداف نظام مقدس تلاش می کنیم.
وی افزود: به دنبال آن خواهیم بود که با کاندیداهای موجود تایید شده از هر سه جریان اصولگرا، اصلاح طلب و مستقلین و اعتدال گرایان که با تفکر ما نزدیکی دارند لیست خود را منتشر و برای تشکیل مجلسی متفاوت از 9 مجلس دیگر که 'نه افراط و نه تفریط، پیروی از خط امام و رهبری' باشد اقدام کنیم.
**کم لطفی شورای نگهبان در حق مستقیلن و اعتدال گرایان
رئیس جبهه مستقلین و اعتدال گرایان معتقد است: شورای نگهبان بیشترین کم لطفی ها را در حق مستقلین و اعتدال گرایان کرده است و آنان به ناحق رد صلاحیت شده اند.
وی افزود: کشور و نظام مال ماست و همانند دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا آخرین قطره خون برای دفاع از کشور اسلامی تلاش خواهیم کرد و این گونه بی مهری ها ذره ای در اراده ما اثر نخواهد داشت.
**ما تائید شده مردم هستیم
حشمتیان ادامه داد: من منتقد اول احزاب کشورم و مردم سراسر کشور که نماینده هایشان در احزاب بوده اند بنده و امثالهم را تایید کردند و ما خود را تایید شده مردم سراسر کشور می دانیم.
وی گفت: ما کما فی السابق در خدمت مردم بوده و برای پیشبرد اهداف کشور تلاش خواهیم کرد.
حشمتیان افزود: در خیلی از استان ها رقابت اقلیتی است و اکثریت با اصولگراست و ما در حداقل هستیم؛ جبهه مستقلین و اعتدال گرایان با صدای ملت ائتلاف کرده، با آقای لاریجانی گفت و گو داشته و با آقای عارف مذاکراتی کرده ایم و سعی می کنیم تیمی را آماده کنیم که بتواند از حضور تندروها در مجلس جلوگیری کند تا مجلسی معتدل و مستقل داشته باشیم.
وی گفت: طبق وعده ای که داده بودیم با همین حداقل ها، 20 بهمن لیست نهایی را اعلام خواهیم کرد.
منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها