کد خبر: 311934
تاریخ انتشار :

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری: برجام کمک بزرگی به اصلاح‌طلبان برای پیروزی در انتخابات مجلس دهم کرد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت و گو با خبرنگار نامه نیوز ، با اشاره عدم پیروزی اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه تهران؛ بیان کرد: شکست اصولگرایان در استان تهران یک دلیل ندارد، بلکه علل مختلف از جمله عدم تبلیغات موثر، تاثیر پذیری مردم از اشخاص مشهور، بررسی عملکرد نمایندگان توسط مردم و... باعث شکست اصولگرایان در تهران شدند.
وی افزود: مسئله برجام و پیام یکی از رهبران اصلاح طلب به مردم برای شرکت در انتخابات، کمک بزرگی به اصلاح طلبان برای پیروزی در انتخابات مجلس دهم در حوزه تهران کرد.
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به این سوال که آیا حضور اعضای جبهه پایداری باعث عدم پیروزی جریان اصولگرایی در تهران شد؟ خاطر نشان کرد: احتمالا ترجیح دادن برخی از اعضای جبهه پایداری به اشخاصی مانند حسن بیادی و غفوری فرد در فهرست ائتلاف اصولگرایان یکی از دلایل شکست اصولگرایان در تهران است، اما همان طور که قبلا هم اشاره کردم، سلسله علت ها و دلایل متعددی باعث عدم پیروزی جریان اصولگرایی در تهران شد.
سجادی در خصوص عملکرد دوره های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی؛ تصریح کرد: بدون شک بررسی عملکرد نمایندگان اصولگرا مجالس هفتم، هشتم و نهم توسط مردم، باعث شد که بعضی از مردم به این نتیجه برسند که اصولگرایان قادر به برآورده کردن خواسته هایشان نیست و به طور حتم یکی دیگر از دلایل شکست اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم در تهران هم این موضوع بود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها