کد خبر: 371244
تاریخ انتشار :

در گفتگو با نامه نیوز ؛

رئوفیان: نسبت به سال 92 به وحدت بیشتری رسیده‌ایم/ گزینه نهایی اصولگرایان را شورای مرکزی انتخاب می‌کند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ابوالقاسم رئوفیان، دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین در گفت‌وگو با نامه نیوز ، با اشاره به فرصت باقی مانده و برنامه وحدت اصولگرایان، گفت: استراتژی وحدت و هم‌پوشانی در میان جریان‌های اصولگرا نسبت به سال 92 با اطمینان بیشتری برنامه ریزی شده است و این امید وجود دارد که در این دوره، وحدت نسبی و قابل قبولی را در انتخابات ریاست جمهوری شاهد باشیم.
ا صولگرایان آماده تر از همیشه
رئوفیان با اشاره به معرفی گزینه‌های مختلف از سوی سایر گروه‌های اصولگرا ، تصریح کرد: این مسائل لازمه یک کار و فعالیت حزبی و نشان دهنده یکدستی است.این خاصیت احزاب است که در هنگامه انتخابات با مطالعات و بررسی‌های لازم درون تشکیلاتی به یک گزینه قابل اعتماد برسند.
وی ادامه داد: اگر غیر از این باشد بی خاصیتی و حتی بی هویتی را شاهد خواهیم بود. لذا معتقدم موتلفه، رهپویان و غیره در رسیدن به گزینه مشترک و قابل اعتماد در تلاش هستند.
این فعال سیاسی با بیان اینکه اصولگرایان بر مبنا و معیار خاصی گزینه خود را انتخاب می‌کنند،خاطرنشان کرد: اینگونه نیست که اگر هر گروهی از اصولگرایان فرد یا افرادی را انتخاب می‌کنند بخواهند همان‌ها را به مردم معرفی کنند! آن‌ها طی بررسی‌ها و انتخاب یک گزینه بر اساس معیارهای مورد نظر به یک یا چند نفر دیگر می‌رسند و سپس آن‌ها را به شورای مرکزی معرفی خواهند کرد.
رئوفیان با تاکید برا اینکه شورای مرکزی از میان گزینه‌ها یک نفر را با رای اعضا انتخاب خواهد کرد، گفت: به طور مثال درحزب ایران زمین گزینه مورد نظر خود را پس از بررسی‌های لازم انتخاب و آن را به جبهه ایستادگی معرفی می‌کنیم و از آنجا به هسته‌ی اصلی و مرکزی پیشنهاد داده می‌شوند.
دبیرکل حزب ایران زمین با بیان اینکه قائل به خط‌کشی و مرز بندی نیستیم، خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم هم گزینه‌های قبلی و هم جدید و کم‌تر شناخته شده را بررسی کنیم و کسی را از جدول ارزیابی کنار نگذاریم تا در نهایت گزینه نهایی برای انتخابات ریاست‌جمهوری مشخص شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها