کد خبر: 373833
تاریخ انتشار :

در گفت وگو با نامه نیوز؛

حمیدرضا ترقی: روحانی در میان تشکل‌های اصولگرایی مدافعی ندارد/ جلسات تشکل‌های اصولگرایی با جامعه روحانیت هنوز برگزار نشده است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : عضو شورای مرکزی حزب موتلفه بر این عقیده است که اصولگرایان در این دوره سعی داشته اند تا متفاوت ظاهر شوند و با جمع بندی‌های درون حزبی و محوریت جامعه روحانیت بتوانند به یک گزینه نهایی برای انتخابات دست پیدا کنند .

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در گفت‌وگو با نامه‌نیوز با اشاره به روند ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: جلسات اصولگرایان با محوریت جامعه روحانیت قرار بود پس از اتمام ماه صفر برگزار شود و ما منتظریم که این جلسات شروع شود و کار را دنبال کنیم .

وی ادامه داد: جلسات درون احزاب به طور طبیعی و طبق روال معمول از قبل انجام می‌شد و احزاب نیز آمادگی دارند تا پیشنهادات خود را ارائه دهند تا زمانی که نتیجه ائتلاف مشخص نشده است .

گزینه ها نام برده نهایی نیست

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با بیان اینکه جلسات نهایی ائتلاف برگزار نشده است، خاطرنشان کرد: طبیعی است اکنون سایر تشکل‌های اصولگرا بخواهند گزینه‌های پیشنهادی خود را مطرح کنند و قطعا هم این به معنای معرفی گزینه‌های نهایی نیست .

این فعال سیاسی ادامه داد: این دوره مانند دوره قبل نیست که چند تشکل با هم مذاکره کنند، در این دوره بنا بر این است که جامعه روحانیت دعوت کننده باشد و تشکل‌هایی که دعوت جامعه روحانیت را می‌پذیرند، در نهایت نظراتشان را با جامعه هماهنگ کنند. به همین دلیل هیچ مذاکره‌ دوجانبه و حتی چندجانبه میان تشکل‌ها صورت نمی‌گیرد.

روحانی در اصولگرایان مدافعی ندارد

نماینده مجلس پنجم، با بیان اینکه تابه حال سخنی در خصوص معرفی روحانی به جامعه نشنیده‌ام، تصریح کرد: شاید می‌توان گفت که آقای روحانی در میان تشکل‌های اصولگرایی مدافعی نداشته است که در آنجا مورد بحث قرار بگیرد .

ترقی با اشاره به اعلام اسم خودش به عنوان یکی از گزینه‌های مورد بررسی گفت: اسامی ما و افراد دیگر نیز در راستای بررسی‌های درون حزبی است ، البته بنده آقای میرسلیم را ارجح‌تر برخودم می‌دانم .

وی ادامه داد: آقای میرسلیم یک چهره‌ کارشناس، بدون حاشیه، متخصص و ساده زیست است. ایشان مورد اعتماد نظام و با سابقه اجرایی بالا هستند. وی نقاط مثبت فراوانی را دارند به همین دلیل فکر می‌کنم گرایش به سمت ایشان گرایش مطلوبی باشد .

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها