کد خبر: 381323
تاریخ انتشار :

بازخوانی تاریخ/ محسن هاشمی: آیت‌الله هاشمی همانی که بوده، هست/ جلساتشان با رهبر انقلاب منظم برگزار می شود

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محسن هاشمی فرزند مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، چندی پیش در گفت‌وگویی با نامه نیوز به مسائل و موضوعات مختلفی اشاره کرد. بخشی از سخنان محسن هاشمی به پدرش ارتباط دارد.
عصر روز یکشنبه، 19 دی‌ماه، آیت الله هاشمی رفسنجانی به دلیل سکته قلبی به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد اما متاسفانه پس از یک ساعت عملیات احیا، ایشان به دیار باقی تافت. اکنون به بهانه درگذشت ناگهانی آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی به بخشی از این مصاحبه که مرتبط با آیت‌الله است اشاره می‌کنیم. * احمدي‌نژاد معمولاً، مستقيماً حاج آقا را تخریب نمی‌کرد. ایشان جملاتی را با كنايه می‌گفت اما روزنامه‌ها و سایت‌هاي وابسته به او تحليل می‌کردند و به هاشمي می‌رساندند. این طور باید بگویم که توسط عده‌اي، پدیده‌ای در کشور شکل گرفت که اختلافات بین ابوي و مقام معظم رهبری را زیاد کنند و از این طریق باعث تضعيف رئيس مجمع شوند. * آیت‌الله هاشمی همانی که بوده، هست؛ ولی دیگران که می‌خواهند ايشان را تخریب کنند، مطالبی را می‌گویند که چهره واقعی ايشان را نشان نمی‌دهد. بعد مشخص مي‌شود كه در زمان خودش یک نظر واقع‌گرا بوده است؛ اما آن زمان عیان نمی‌شده و چون تصمیم دیگری گرفته شده، ایشان حرفی نزده است. ولي مخالفان این مسائل را طور ديگري جلوه مي‌دهند. * آیت ‎ الله هاشمی و رهبری همواره جلسه و دیدار دارند، به تعداد گذشته نیست ولی منظم است. زمانش طولانی‌تر شده. * روش این بود که کتاب را آماده می‌کردیم و پدر می‌دیدند. در ملاقات حضوری کتاب قبل از چاپ را به رهبري می‌دادند و می‌خواستند اگر نظری دارند اعلام کنند. بعضی مواقع ولي خيلي كم نظراتی را اعلام می‌کردند. ما هیچ وقت خودمان کتاب را به ایشان نمی‌‌دادیم. هنوز هم اين ارتباط وجود دارد. * ایشان هروز یک صفحه خاطره نویسی دارند.
* سانسور کتاب‌های پدرم بسیار ناچيز است. دقیقا همان چیزی که ایشان می‌نويسد منتشر می‌شود. مگر بحث امنیتی يا آبروي افراد در ميان باشد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها