کد خبر: 386190
تاریخ انتشار :

آیت‌الله مکارم‌شیرازی: رفتار آمریکا با اتباع ۷ کشور مسلمان "سخیف" و "خیلی افتضاح" است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار عراقچی معاون وزیر خارجه، ضمن تشکر از اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای اظهار داشت: برخلاف آنچه که برخی ادعا می‌کنند و می‌گویند در برجام کاری نشده است، ما معتقدیم که کاری انجام شده و آثار مثبتی هم داشته است.
به گزارش نامه نیوز، وی با اشاره به توصیه‌هایی به دولتمردان کشور در زمینه مسئله برجام گفت: فواید برجام را باید گفت ولی نه آن‌چنان که دشمن از آن سوء استفاده کند یعنی ما نباید از خود ضعف نشان دهیم و همه چیز را وابسته به برجام بدانیم هر چند که برجام گشایش‌های زیادی ایجاد کرده است.
این مرجع تقلید با اشاره به روی کارآمدن رئیس جمهور جدید آمریکا و رفتارهای مبهم و غیر قابل پیش‌بینی وی تصریح کرد: شما بنشینید دقیقاً بررسی کنید اگر آمریکایی‌ها به برجام عمل نکنند چه خواهد شد و ما چه اقداماتی باید انجام دهیم.
وی با اشاره به رفتار سخیف آمریکا با اتباع هفت کشور مسلمان جهان اظهار داشت: اینکه به کسی ویزا بدهند ولی مانع ورودش به آمریکا شوند، خیلی افتضاح است این نه با اخلاق سازگار است و نه با قانون!
آیت‌الله مکارم شیرازی در پایان ضمن دعا برای معاون وزیر خارجه و همکاران وی، آنان را به صبر و استقامت دربرابر ناملایمات فرا خواند و گفت:«ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکة الا تخافوا ولا تحزنوا.»
منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها