کد خبر: 386691
تاریخ انتشار :

قشقاوی: ایران اسلامی عاری از خشونت و افراطی‌گری‌ است‌/به دنبال ایجاد روابط دوستی و صلح‌آمیز با دنیا هستیم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حسن قشقاوی عصر امروز مراسم افتتاحیه شیراز به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام که در شیراز برگزار شد، اظهار داشت: معرفی شیراز به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام فرصت مناسب برای پیام‌رسانی ارزش‌های فرهنگی ایران اسلامی در زمینه، صلح، دوستی، همدلی و محبت است.
به گزارش نامه نیوز، معاون وزیر امور خارجه در امور کنسولی، مجلس و ایرانیان اظهار داشت: انتخاب این عنوان برای شیراز زمینه اشاعه فرهنگ غنی و ناب ایران اسلامی به تمام جهانیان و به ویژه کشورهای جهان اسلام است.
قشقاوی بیان کرد: این فرصت استثنایی است تا داشته‌های فرهنگی را به دنیا معرفی و ذهنیت‌های غلطی که در مورد ایران در برخی کشورها است پاک کرده و به جهانیان نشان دهیم ایران کشوری امن بوده و دنبال ایجاد روابط دوستی و صلح‌آمیز است.
وی با بیان اینکه باید از ظرفیت جوانان کشورهای اسلامی استفاده کنیم گفت: آشنایی جوانان جهان اسلام با ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری شیراز باعث می‌شود تا داشته‌های فرهنگی و تاریخی جوانان اسلام برای آینده بهتر شود.
معاون وزیر امورخارجه خاطرنشان کرد: مسئله جوانان آنچنان مورد اهمیت است که رهبرمعظم انقلاب در جهت مقابله با تروریستم اقدام به نامه‌نگاری با جوانان جهان می‌کنند تا آنان واقعیت‌ها را بدانند.
قشقاوی بیان کرد: جوانان ایرانی امروز باید نشان دهند که ایران اسلامی عاری از خشونت و افراطی‌گری بوده و همچنین به دنبال صلح و دوستی است.
منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها