کد خبر: 403327
تاریخ انتشار :

مأموریت جهانگیری به وزیر کار برای رسیدگی فوری به مصدومان انفجار معدن «زمستان یورت»

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور عصر امروز(چهارشنبه) پس از جلسه هیئت دولت و اطلاع از حادثه انفجار معدن ذغال‌سنگ «زمستان یورت» در آزادشهر استان گلستان، در تماس تلفنی با استاندار گلستان و وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان جزئیات این حادثه قرار گرفت و خواستار بررسی ابعاد مختلف و علل وقوع این حادثه قرار گرفت.

وی ضمن اعلام همدردی با حادثه‌دیدگان و خانواده‌های آنان، از استاندار گلستان خواست با فوریت و به‌صورت ویژه بستری و درمان کارگران و معدنکاران آسیب‌دیده را در دستورکار خود قرار دهند و همه ظرفیت‌ها و امکانات امدادی استان را برای یافتن کارگران محبوس شده، به‌کار گیرند.

معاون اول رئیس‌جمهور همچین در تماس تلفنی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز خواست مسائل درمانی کارگران معدن «زمستان یورت» و جبران خسارات وارد شده به آنان را با جدیت پیگیری کند.

جهانگیری از مراکز درمانی و نیروهای امدادی استان هم خواست به‌صورت ویژه به رسیدگی به حادثه‌دیدگان انفجار معدن «زمستان یورت» بپردازند و از هیچ اقدامی برای کمک کارگران عزیز فروگذار ننمایند.

گفتنی است، صبح امروز معدن ذغال‌سنگ «زمستان یورت» آزادشهر واقع در جاده خوش ییلاق در مسیر آزادشهر به شاهرود دچار حریق و حادثه شد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها