کد خبر: 408672
تاریخ انتشار :

تعدادی از صندوق‌ های رای انتخابات شورای شهر تبریز بازشماری می شود

تعدادی از صندوق‌ های رای انتخابات شورای شهر تبریز بازشماری می شود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

شمارش آراء در شهرضا‎ اصفهان
حجت الاسلام حسین اسماعیلی بعداز ظهر دوشنبه در جلسه هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر تبریز اظهار داشت: شمارش برخی صندوق‌ها برای تنویر افکار عمومی انجام می‌ شود.
به گزارش نامه نیوز، وی با بیان اینکه تمامی شکایات واصله بررسی شده است، ادامه داد: جهت اطمینان بخشی بیشتر و تنویر افکار عمومی تعدادی از صندوق ها بازشماری می شود.
آماده همکاری در جهت تنویر افکار عمومی هستیم‌
فرماندار تبریز و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان تبریز نیز در این جلسه گفت: آماده همکاری در جهت تنویر افکار عمومی هستیم‌.
رحیم شهرتی‌‎ فر با بیان اینکه شکایات در جلسات مشترک هیات اجرایی و نظارت بررسی و صورت جلسه امضاء شده است، ابراز داشت: آماده همکاری در جهت تنویر افکار عمومی هستیم‌.
یدالله قاری زاده رئیس هیات بازرسی انتخابات استان نیز در این جلسه تاکید کرد: تاکنون هیچ گزارش موثری دال بر وجود تخلف و خدشه به صحت انتخابات شورای شهر تبریز به این هیات نرسیده است.
گفتنی است اعضای هیات بازرسی انتخابات استان با حضور در دفتر فرماندار تبریز از زحمات مجموعه فرمانداری در برگزاری قانونمند و سالم انتخابات در شهرستان تبریز تقدیر کردند.
لازم به ذکر است تعدادی از کاندیداهای شورای شهر تبریز که اعتراض های خود را به هیئت‌های اجرایی و نظارت داده ‌اند از مقاومت هیئت اجرایی در بازشماری بخشی از آرای صندوق‌های شورای شهر تبریز گله مند بودند و با تعدادی از نمایندگان استان در مجلس در همین زمینه دیدار کردند که بالاخره امروز هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر تبریز با بازشماری بخشی از آرا موافقت کرد.
منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها