کد خبر: 415331
تاریخ انتشار :

توضیحات معاون شهردار تهران در مورد حاشیه جلسه روز گذشته شورای شهر

توضیحات معاون شهردار تهران در مورد حاشیه جلسه روز گذشته شورای شهر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ناصر امانی معاون شهرداری تهران
ناصر امانی ضمن تکذیب خبر درگیری و تشنج در جلسه روز گذشته شورا گفت: پس از پایان جلسه و در مسیر خروج از صحن علنی شورا، مسئولین و کارشناسان متروی تهران نسبت به گزارشی که جناب آقای دکتر حافظی در جلسه در خصوص خط 7 متروی تهران قرائت کردند اعتراض و آنرا تکذیب کردند و از ایشان مستندات این گزارش و مرجع تاییدش را مطالبه کردند، اینجانب نیز به آقای دکتر حافظی عرض کردم این گزارش رسمی نیست و مرجع تایید کننده‌اش نامشخص است و نمی‌تواند در جلسه رسمی شورا مورد استناد قرار گیرد. ایشان در پاسخ گفتند شما در جلسه گزارش دروغ می‌دهید که بنده هم جوابشان را دادم و موضوع خاتمه یافت.
به گزارش نامه نیوز، نکته حائز اهمیت آن است که هنگام خروج معاون شهردار تهران از محوطه بیرونی صحن شورا، فردی ناشناس (که البته هم اکنون هویت او مشخص گردیده) به وی اعتراض کرد که با پاسخ معاون شهردار تهران روبرو شد و متاسفانه در ادامه اقدام به توهین و فحاشی نمود که مستند تصویری آن نیز موجود است و شهرداری تهران این موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد کرد.
بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران، این موضوع مورد سوء استفاده برخی رسانه های غیر رسمی، کانال ها و جریانهای وابسته به آنان در شبکه های اجتماعی نیز قرار گرفت. بدین گونه که با حذف این فرد از تصاویر، مخاطب معاون شهردار تهران را آقایان حافظی و حقانی معرفی نمودند که در مراجع قضایی قابل پیگیری می باشد.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها