کد خبر: 427191
تاریخ انتشار :

بازگشت استادان اخراجی به دانشگاه علامه

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

دکتر حسین سلیمی ضمن بیان این مطلب با تاکید بر اینکه زیرساخت های لازم در دانشگاه علامه طباطبایی به منظور ایجاد جهش علمی طی سال‌های گذشته فراهم شده است، افزود: در طول چهار سال گذشته با وجود مشکلات و موانعی که وجود داشت توانستیم حدود ۵۰ هزار متر مربع که ساختمان چهار دانشکده جدید، کتابخانه جدید، مسجد، ساختمان معاونت فرهنگی و معاونت دانشجویی دانشگاه را در بر می‌گیرد، ساخته و مورد بهره برداری قرار دهیم.
به گزارش نامه نیوز ،وی در ادامه تصریح کرد: دانشگاه علامه طباطبایی فاقد امکانات لازم برای تحصیل بود و در کنار ساخت‌سازهای انجام شده، ساختار هیات علمی این دانشگاه طی سال‌های اخیر تقویت شده است . بر این اساس توانستیم تمامی استادانی که از دانشگاه به صورت اخراجی، تعلیق و یا بازنشستگی زودتر از موعد رانده شده بودند را به دانشگاه بازگردانیم و بدین ترتیب ۳۰ استاد به دانشگاه بازگشته و فعالیت‌های خود را از سر گرفتند. ضمن این که حدود ۱۳۵ نفر نیز از طریق فراخوان و با درنظر گرفتن صلاحیت علمی در کسوت هیات علمی جذب دانشگاه شدند.
رییس دانشگاه علامه طباطبایی همچنین تاکید کرد: تاسیس و راه اندازی دفتر همکاری بین المللی به منظور گسترش ارتباطات بین‌المللی با دانشگاه‌های دیگر، از جمله اقداماتی بودکه در سال‌های اخیر صورت گرفته که بر اساس آن یک جهش علمی قابل توجهی برای دانشگاه رقم خورد.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها