کد خبر: 428953
تاریخ انتشار :

نشست مشترک جبهه مردمی با اقشار مختلف اصولگرایی برگزار شد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سید کمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان د از برگزاری جلسه مشترک کمیته اقشار جبهه مردمی با اقشار مختلف اصولگرایی خبر داد و اظهار داشت: ما اخیراً در ساختاری که قرار است در جمنا تقویت شود، همکاری بیشتری خواهیم داشت و ازاین‌رو با شروع فصل جدید فعالیت در جبهه مردمی ما نیز دعوت داشتیم.
به گزارش نامه نیوز، سجادی بابیان اینکه ما به‌عنوان جامعه کارمندی در این نشست مشترک حاضر شدیم، افزود: ما سعی می‌کنیم جمنا را به‌عنوان تشکلی که یک ساختار مناسبی دارد تقویت کنیم و بتوانیم انسجام و همگرایی را همان‌طور که در انتخابات شاهد بودیم ایجاد کرده و گسترش دهیم.
سخنگوی جبهه پیروان تصریح کرد: ساختار جبهه پیروان کاملاً اقشاری است و مشتمل بر 18 حزب و تشکل مختلف است و این نویدی است تا ساختار جمنا تقویت شود.
وی با بیان اینکه در این جلسه بر لزوم تقویت ساختار اقشاری جبهه مردمی تأکید شد، به نشست اخیر شورای مرکزی جبهه پیروان و مصوبات آن اشاره و خاطرنشان کرد: قانون جدید احزاب که ضرب‌الاجلی را برای تشکل‌ها تعیین کرده است، یکی از مباحث ما بود.
سجادی گفت:‌ احزاب و تشکل‌ها طبق این قانون جدید باید حتماً مجمع عمومی خود را برگزار کنند و ازاین‌رو قرار شده است با توصیه آقای باهنر به‌عنوان دبیرکل، احزاب جبهه نیز طبق این قانون عمل کنند.
دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان همچنین یادآور شد: قرار است ما در مهر یا آبان مجمع عمومی خود را به‌منظور ترمیم شورای مرکزی و جوانگرایی برگزار کنیم، هرچند که این قانون جدید احزاب نیز مزید بر علت شده است.
منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها