کد خبر: 435120
تاریخ انتشار :

میرزاده:قدرت دیپلماسی ایران، آمریکا را به چالش کشید

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، متن یادداشت حمید میرزاده به این شرح است: «اراجیف ترامپ نشان داد که وی در سیاست هم مثل قمار خانه داری عمل می کند. او دیشب در قماری که برای رضایت تند روهای آمریکایی و لابی صهیونیستی تر تیب داده بود حیثیت سیاسی آمریکا و ریاست جمهوری آنجا را باخت و به باد داد و دست مخالفان خود را برای استیضاح او در این فضاحت کم نظیرباز کرد.
واقعا قدرت دیپلماسی ایران ، آمریکا را به چالش کشید و اتحادیه اروپا و سایر اعضای ٥+١ یکپارچه از ایران حمایت کردند. ترامپ نتوانست و نمیتواند برجام را به عنوان یک معاهده بین المللی بشکند بلکه برعکس باعث افزایش قدرت برجام و ملت ایران شد. ترامپ آمریکا را منزوی کرد.
حمایت رژیم اشغالگر قدس و قبیله سعودی ها از ترامپ هم بیانگر مواضع به‌حق سیاسی ایران در ٤ دهه اخیر است. مردم بیشتر و بهتر دشمنان خود را شناختند. اروپاییها تازه و در تحلیل آخرشان فهمیدند که ایران پشت جبهه ای قوی در مقابله با تروریست های منطقه بوده و هست و خوب فهمیده‌اند اگر ایران نبود تروریست‌ها، اروپا را جولانگاه خود می‌ساختند. دیگر حمایت اروپا از ایران ، فقط برای حفظ برجام نیست .
سخنان دیشب ترامپ یکی دیگر از صفحات کار نامه سیاه استعمار گران آمریکایی است که بیش از ٦٣ سال است که به جنایات و ظلم خود به ملت ایران ادامه می دهند توهین ترامپ به ملت ایران و عنوان کردن "ملت تروریست " به ایرانیان و تغییر نام تاریخی خلیج فارس نشان از این دارد که باج های اخیر قبیله سعودی به او بی تاثیر نبوده و سبیل های او را چرب کرده و باقی مانده صحبت هایش نیز برای دلگرمی تند روهای آمریکایی و لابی صهیونیستی بود تا پشتیبانی آنان را برای انتخاب دور دوم انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از دست ندهد.
ترامپ چیزی برای گفتن نداشت . اتحاد ملی و اعتبار بین المللی ما با سخنان او افزایش یافت. راستی دشمن بیشعور هم چیز بدی نیست!!»
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها