کد خبر: 438951
تاریخ انتشار :

فرمانده نیروی دریایی ارتش: ارتقاء توان بازدارندگی دشمنان را از تجاوز به کشورمان منصرف می کند / راه حفظ اقتدار کشور نیز این است که راه شهدا را ادامه دهیم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

امیر دریاردار حبیب الله سیاری در مراسم تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و پیشکسوتان نیروی دریایی ارتش در غرب کشور ، امنیت امروز کشور را بی نظیر و آن را مرهون خون شهدا دانست.
به گزارش نامه نیوز، وی با بیان اینکه خیلی از کشورها آرزوی داشتن امنیتی پایدار همچون امنیت موجود در کشور ما را دارند، گفت: نگاهی به زندگی مردم کشورهای همسایه ما که نظام سلطه امنیت آنها را از بین برده به خوبی آشکار می کند که امنیت چه میزان اهمیت دارد.
سیاری امنیت را لازمه رشد و پیشرفت هر کشوری دانست و گفت: امنیت موجود در کشور به راحتی بدست نیامده و مرهون خون شهدا و تلاش شبانه روزی همرزمان آنها در نیروهای مسلح و دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی است.
وی با بیان اینکه شهدا و جانبازان و ایثارگران با مایه گذاشتن از جان خود مقابل دشمنان ایستادند و از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند، گفت: امروز نیز نیروهای مسلح ما برای حفظ امنیت و اقتدار کشور راه شهدا را ادامه می دهند.
سیاری با بیان اینکه نظام سلطه بدنبال این است که توان دفاعی و امنیتی ما را ضعیف کند، اظهار کرد: آنها هر روز یک موضوع را مطرح می کنند. یک روز بحث هسته ای را پیش می کشند و روز دیگر موضوع موشکی را مطرح می کنند و هدفشان این است که ما را ضعیف و توان دفاعی و امنیتی ما را تنزل دهند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ارتقاء توان بازدارندگی دشمنان را از تجاوز به کشورمان منصرف می کند، گفت: مطمئنا اگر این توان بازدارندگی را نداشته باشیم دشمن به کشور ما تجاوز خواهد کرد، همانگونه که در ابتدای پیروزی انقلاب آنان به خیال خود فکر می کردند نظام ما ضعیف شده و به کشور ما حمله کردند.
سیاری با بیان اینکه اقتدار ایران در منطقه خاری در چشم دشمنان است، گفت: تا زمانی که این اقتدار و توان دفاعی را حفظ کنیم هیچ کشوری به خود اجازه تعرض به ما را نمی دهد، اما اگر احساس کنند در موضع ضعف هستیم حتما به ما تعرض خواهند کرد.
این فرمانده ارشد ارتش ادامه داد: راه حفظ اقتدار کشور نیز این است که راه شهدا را ادامه دهیم، در خط ولایت حرکت کنیم و بصیرت داشته و تحت تاثیر تبلیغات دروغین دشمن در فضای مجازی قرار نگیریم .
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها