کد خبر: 442067
تاریخ انتشار :

روح الله حسینیان: چرا وزیر پولدار نداشته باشیم؟/ اصولگرایان یک آدم پولدار هم می‌خواهند که از آنها حمایت کند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

19 آبان سال 87 محمود احمدی نژاد صادق محصولی را پس از استیضاح مرحوم علی کردان به مجلس معرفی کرد. در آن مقطع اعضای جبهه پایداری که مدافع تمام قد سیاست های احمدی نژاد بودند، از معرفی این گزینه به سر ذوق آمده بودند. حال آنکه اغلب آنها در دولت بعد، منتقد وضعیت مالی خوب چندتن از وزرای دولت روحانی شدند!
به گزارش نامه نیوز روح‌الله حسینیان عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در چنین روزی در حمایت از صادق محصولی به خبرنگاران گفته بود: آقاي محصولي فردي با سابقه است كه 8 سال در جبهه‌هاي جنگ جنگيده است و چندين سال در سپاه خدمت كرده و چند سال هم در كنار آقاي احمدي‌نژاد مشغول بوده است و لذا از تجربه و آگاهي فراواني برخوردار است.
حسينيان در پاسخ به سوال خبرنگاري كه به وضعيت مالي بسيار خوب محصولي اشاره داشت، گفت: اجازه دهيد كه يك وزير پولدار هم در كشور باشد!
وي هم چنين در پاسخ به سوال خبرنگاري كه گفت آيا اين مساله با ويژگي ساده‌زيستي احمدي‌نژاد منافات ندارد، گفت: ساده‌زيستي با پولداري مغايرت ندارد، ممكن است فردي پولدار باشد اما در عين حال ساده‌زيست هم باشد و از پولش در مسير انقلاب و اسلام و مردم استفاده كند.
اين عضو كميسيون فرهنگي مجلس در پاسخ به سوال خبرنگار ديگري كه گفت آيا محصولي در كميسيون اصل 90 مجلس پرونده دارد؟ گفت: تا آنجا كه من مي‌دانم گزارشاتي تهيه شده بود كه نشان مي‌داد وي براي يكي از ارگان‌ها خانه سازماني ساخته، اين گزارش بسيار مثبتي از خدمات محصولي است كه بايد جزو سابقه مثبت وي در مجلس قرائت شود.
منبع: خبرآنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها