کد خبر: 444112
تاریخ انتشار :

تامین نیاز بیماران دیالیزی مناطق زلزله‌زده / استقرار کانکس‌های بهداشتی، به زودی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

دکتر جان بابایی گفت: استقرار کانکس‌هایی جهت ارائه خدمات بهداشتی درمانی و ساخت و بازسازی مراکز آسیب دیده در آینده نزدیک از جمله اقدامات ما در راستای کنترل و مدیریت چالش‌های پیش رو در حوزه بهداشت و درمان است.
به گزارش نامه نیوز، معاون درمان وزیر بهداشت افزود: با توجه به برنامه ریزی‌های به عمل آمده تا پایان سال، هر هفته یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به عنوان معین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مناطق زلزله‌زده حضور داشته و به ارائه خدمت می‌پردازد.
وی ادامه داد: خوشبختانه تمام بیماران اعزامی به بیمارستان‌های تهران در ۲۴ ساعت اول، خدمات درمانی خود را دریافت کرده و با هماهنگی معاونت اجتماعی وزارت بهداشت هزینه بازگشت و سفر آن‌ها تامین شده و پیگیری خدمات پس از جراحی این بیماران در دستور کار و از جمله اهداف سفر ما به کرمانشاه است.
بنابر اعلام وب‌دا، وی ادامه داد: تجهیز و توسعه بخش دیالیز کرمانشاه پیشتر هم از جمله اولویت ما در هماهنگی‌های به عمل آمده با خیرین و معاونت اجتماعی وزارت بهداشت بود و اکنون با توجه نیازمندی بیماران دیالیزی در مناطق زلزله‌زده، تلاش ما فراهم سازی تمهیدات لازم جهت ارائه خدمات به این بیماران است.
معاون وزیر بهداشت گفت: تمام تجهیزات تخریب شده بخش دیالیز بیمارستان‌های سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب را در جهت خدمت رسانی به بیماران نیازمند تامین کردیم و و از این بابت نگرانی خاصی وجود ندارد.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها