کد خبر: 457009
تاریخ انتشار :

آماده باش تیم‌های عملیاتی در سرپلذهاب

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علیرضا تخت شاهی ، اظهار داشت: شرکت‌های آبفا شهری و روستایی معین استان کرمانشاه (همدان، کردستان، لرستان، ایلام) با توجه به وقوع چندین زلزله در سومار کرمانشاه، موظف شده اند نیروهای عملیاتی خود را در حالت آماده‌باش قرارداده و در صورت اعلام این ستاد، به استان اعزام کنند و ارسال کمک احتمالی به منطقه را در دستور کار قرار دهند.
به گزارش نامه نیوز وی همچنین افزود: بنابر اعلام مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو، ضمن آماده باش نیروهای عملیاتی آن مدیریت، از ستادهای مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت های مادر تخصصی این وزارتخانه خواسته شده است تا پایش وضعیت تامین آب و برق در منطقه را رصد کرده و گزارش لازم را ارائه دهند.
تخت شاهی به استقرار تیمی از نیروهای آبفای استان در سرپل ذهاب اشاره کرد و افزود: تمامی تیم های عملیاتی منطقه درحال آماده باش هستند و رصد لحظه ای تامین پایدار آب در دستور کار قرار دارد.
مدیر عامل آبفای استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: با توجه به زلزله 5.6 ریشتری پیش از ظهر امروز در بخش سومار کرمانشاه که با دو زلزله بیش از 5 ریشتری دیگری نیز همراه بود، تا این لحظه شرایط تامین آب شرب در این شهر پایدار است.
منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها