کد خبر: 460138
تاریخ انتشار :

تاجرنیا: وزارت کشور با درخواست تجمع احمدی‌نژادی‌ها موافقت کند تا ظرفیت‌شان مشخص شود

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علی تاجرنیا با اشاره به درخواست حامیان احمدی‌نژاد برای برگزاری تجمع گفت: معتقد هستم درخصوص نحوه رسیدن به قدرت، باقی ماندن در قدرت و در نحوه مدیریت‌ آقای احمدی‌نژاد و نیروهای نزدیک به ایشان، خطاهای بسیاری وجود دارد و آیندگان مقطعی که وی زمام امور را برعهده داشت، به دلیل انهدام سرمایه‌های انسانی، اجتماعی و اقتصادی از یاد نمی‌برند.
به گزارش نامه نیوز، تاجرنیا با بیان اینکه احمدی‌نژاد و جریان حامی او مانند هر شخص، جریان و گروه دیگری می‌توانند براساس قانون اساسی درخواست برگزاری تجمع را بدهند، اظهار داشت: من فکر می‌کنم بهتر است با این درخواست تجمع اعتراضی موافقت شود تا هم ظرفیت این جریان سیاسی به درستی شناخته شود و هم اگر ما می‌خواهیم آزادی‌های سیاسی در جامعه محترم شمرده شود، باید به این افراد - حتی با وجود آنکه می‌دانیم رفتار سیاسی اخلاقی هم ندارند - مجوز داد و حق‌شان را به رسمیت شناخت.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: مجموعه دولت و وزارت کشور باید این مسئله را برای خود حل کند. شرایط موجود کشور ما، شرایط قانونمندی نیست و از طرفی مجوزهایی که صادر شود، باید برای مجموعه‌ها و تشکل‌های شناسنامه‌دار باشد بنابراین اگر این نوع ایرادات حل شود و درخواست‌دهنده مشخص باشد و مسئولیت آن را بپذیرد، باید با این مجوز موافقت شود.
تاجرنیا با بیان اینکه باید مخالفان دولت اجازه پیدا کنند اعتراض و انتقادات‌شان را بیان کنند، تصریح کرد: بحث صدور مجوز تجمع صرفا برعهده دولت نیست بلکه مجموعه‌ای نهادهای حاکمیتی باید در این رابطه همراهی و تمایل نشان دهند. از طرفی، این مسئله صدور مجوز نباید محدود به جریان احمدی‌نژاد، اصولگرایان و مخالفان دولت محدود باشد.
وی افزود: این درخواست، درخواست خوبی برای آزمایش جریان احمدی‌نژاد است و نتیجه آن برای نظام جمهوری اسلامی مثبت و مبارک است.
منبع: ایلنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها