کد خبر: 475705
تاریخ انتشار :

تاکید اعتماد ملی بر همراهی با شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اسماعیل گرامی مقدم درباره برنامه‌های حزب اعتماد ملی در سال جاری اظهار کرد: حزب اعتماد ملی برگزاری جلسات منظم شورای مرکزی خود را پیگیری می‌کند که اولین جلسه در سال 97 در روز 31 فروردین به ریاست الیاس حضرتی برگزار می شود.
به گزارش نامه نیوز، وی در ادامه افزود: علاوه بر برگزاری جلسات شورای مرکزی، شورای اجرایی حزب نیز به ریاست حضرتی برگزار می‌شود تا کمیته‌های حزب تکمیل و ترمیم شود. برنامه دیگر حزب که مهمترین برنامه است، تطبیق شرایط حزب اعتماد ملی با قانون جدید نحوه فعالیت احزاب است و جلیلیان به عنوان رئیس دفتر حقوقی حزب به وزارت کشور معرفی شده است تا مراحل تطبیق شرایط حزب با قانون جدید را پیگیری کند.
سخنگوی حزب اعتماد ملی خاطر نشان کرد: البته اعتماد ملی تقریبا تمام شاخص‌هایی که در قانون جدید مطرح شده است را داراست. این حزب حدود 13 سال سابقه فعالیت دارد و دفاتر و شاخه‌های آن در استان‌ها فعال بوده و یکی از احزاب فراگیر کشور است البته ما باید در جهت برگزاری کنگره، معرفی اعضای شورای مرکزی و ارائه گزارش آن به وزارت کشور اقدام کنیم.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره نحوه تعامل اعتماد ملی با شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان تصریح کرد: طبق مصوبه شورای مرکزی حزب در سال 95، اعتماد ملی با حفظ استقلال و هویت حزبی خود با شورای سیاستگذاری همکاری کرده است. البته انتقاداتی هم ممکن است به شورای سیاستگذاری داشته باشیم، اما به این شورا کمک کرده و همراهی می‌کنیم تا اشکالات برطرف شود. براساس نتایج سه انتخابات گذشته، ما معتقدیم که ائتلاف اصلاح‌طلبان در قالب شورای سیاستگذاری کمترین هزینه و بیشترین نتایج را برای جامعه، کشور و اصلاح‌طلبان دارد.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها