کد خبر: 487092
تاریخ انتشار :

سخنگوی جامعه روحانیت خبر داد:

آیت الله موحدی‌کرمانی رئیس شورای مرکزی و حجت الاسلام‌‌والمسلمین پورمحمدی دبیرکل جامعه روحانیت شدند

آیت الله موحدی‌کرمانی رئیس شورای مرکزی و حجت الاسلام‌‌والمسلمین پورمحمدی دبیرکل جامعه روحانیت شدند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت الاسلام و المسلمین مصباحی مقدم در گفتگو با سایت جامعه روحانیت گفت: امروز جلسه جامعه روحانیت مبارز تشکیل شد و مصوبات مهمی داشت. ما در جلسه قبل رئیس شورای مرکزی را انتخاب کرده بودیم که حضرت آیت الله موحدی کرمانی هستند. براساس اساسنامه جدید، ایشان حضرت آیت الله مجتهد شبستری را به عنوان نائب رئیس، حضرت حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی را به عنوان دبیر و من را به عنوان سخنگو به شورای مرکزی معرفی کردند که به اتفاق آراء تصویب شد.
وی افزود: از سوی کمیته سیاسی پیشنهاد شد دبیرکل جامعه روحانیت مبارز که اکنون مسئولیت اجرائی جامعه روحانیت را بر عهده می گیرد، برای مدت یک و نیم سال یعنی تا تشکیل مجمع عمومی -که نمایندگان استان ها و شهرستان ها هم در آن حضور پیدا خواهند کرد،- تعیین شود.
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه دبیر کل مسئولیت راه اندازی تشکیلات را برعهده خواهد داشت، گفت: جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای پورمحمدی به عنوان دبیرکل پیشنهاد شد و این پیشنهاد مورد تصویب حاضران قرار گرفت.
مصباحی مقدم اظهار کرد: ایشان ابتدا باید تشکیلات خود را که معاونت های سیاسی، تشکیلات، فرهنگی و اجرائی است، راه اندازی کند و احیاناً اگر نیازمند به سایر مدیران برای همکاری باشد آنها را نیز خود به کار گیرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها