کد خبر: 491132
تاریخ انتشار :

هراس رژیم صهیونیستی از لنز دوربین ها+ عکس

هراس رژیم صهیونیستی از لنز دوربین ها+ عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نيوز، کابینه رژیم صهیونیستی در اقدامی که تعجب بسیاری را برانگیخته، به پیش نویس قانونی رای داد که تصویربرداری از نظامیان این رژیم «حین انجام وظیفه» و با هدف «تضعیف روحیه سربازان» و «آسیب زدن به امنیت کشور» را جرم تلقی می کند.
بر این اساس کسانی که مرتکب به اصطلاح این «جرم» می شوند از 5 تا 10 سال حبس در انتظار دارند.
حتی کسانی هم که عکس ها و فیلم های گرفته شده از سربازان صهیونیست را در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر کنند به موجب این پیش نویس به زندان خواهند افتاد.
این پیش نویس که البته برای قانون شدن نیازمند تصویب «کنیست» (پارلمان) رژیم صهیونیستی است، دستپخت حزب دست راستی و افراطی «اسرائیل خانه ما» است. حزبی که ریاست آن را «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برعهده دارد.
اینکه پیشنهاد دهنده چنین قانونی، خود یکی از جنگ طلب ترین و تندروترین احزاب و مقام های صهیونیست است، به خوبی گویای ماهیت و اهداف پشت پرده آن است.
رژیم صهیونیستی تاریخی هفتاد ساله از جنایت های متعدد را در کارنامه خود دارد؛ از اشغالگری و اخراج فلسطینیان از سرزمین مادری شان تا کشتار غیرنظامیان از جمله کودکان بی دفاع.
صهیونیست ها اثبات کرده اند که از جنایت ابایی ندارند و انتقادها و فشارها را نیز بر نمی تابند. مهمترین دلیل آن هم داشتن شریکی چون آمریکاست که همواره در وتوی قطعنامه ها علیه صهیونیست ها ید طولایی داشته است.
اما گسترش رسانه ها در سال های اخیر بویژه تولد و همه گیر شدن شبکه های اجتماعی کار صهیونیست را با مشکل جدی روبرو کرده است.
این وضعیت باعث شده ظلم و سرکوب اعمال شده از سوی نظامیان صهیونیست به صورت گسترده تر و جزیی تر منتشر و در کل دنیا دیده شود.
هراس رژیم صهیونیستی از لنز دوربین ها+ عکس
در همین ماه های اخیر تصاویر کشتار غیرنظامیان فلسطینی که در مرز باریکه غزه با فلسطین اشغالی راهپیمایی های موسوم به «بازگشت» را تدارک دیده اند، به طور گسترده منتشر شد.
هدف قراردادن زن جوان پرستاری که حین انجام وظیفه اش هدف تک تیراندازهای صهیونیست قرار گرفت یا جان باختن جوان ویلچرنشین با گلوله صهیونیست ها و صدها تصاویر مشابه دیگر، افکار عمومی در فلسطین، منطقه و کل دنیا را جریحه دار کرد.
این وضعیت رژیم صهیونیستی را بیش از پیش تحت فشار قرار داده است. به ویژه افکار عمومی در کشورهای غربی بیش از گذشته با ماهیت نژادپرستانه این رژیم آشنا شده اند. نتیجه چنین امری فراگیر شدن جنبش تحریم اسرائیل در دنیا است.
همین چند روز پیش، که تیم فوتبال آرژانتین که قرار بود با تیم رژیم صهیونیستی در قدس مسابقه دوستانه برگزار کند سرانجام از این بازی اعلام انصراف داد. آیا معنای این اقدام جز این است که آرژانتینی ها این بازی را نوعی بدنامی برای خود می دانستند و از فشار افکار عمومی نگران بودند؟
انتشار تصاویر جنایت های سربازان در دراز مدت می تواند حتی به روحیه این سربازان آسیب بزند و آمادگی آنها را برای دست زدن به این نوع اقدامات کم کند.
مقام های رژیم صهیونیستی به ویژه شخصیت های تندور و بیش از حد جنگ طلب آن ریشه مشکل را در لنز دوربین ها و به همین دلیل نیز چاره کار را در محدود کردن آنها می دانند.
نگرانی صهیونیست ها از فعالیت عکاسان و خبرنگاران خود به روشنی گواه آن است که آنها خود به عمق جنایت هایشان آگاه هستند؛ چه این که اگر دست به اقدامات ضدبشری نمی زدند، ترسی از فعالیت آزادانه عکاسان نداشتند.
رژیم صهیونیستی در توجیه کشتار فلسطینیان آنها را تروریست می نامد. اما زمانی که دوربین های عکاسان تصاویر کودکانی چند ماهه یا زنان بارداری را نشان می دهند که هدف گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفته اند، به روشنی دروغین بودن ادعای صهیونیست ها اثبات می شود.
منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها