کد خبر: 496512
تاریخ انتشار :

اصغرزاده: روحانی از دولت و کابینه خود ناامید است/ باید مشکلات را ریشه یابی و حل کنیم/ با بازگشت آمریکا به برجام مشکلات حل خواهد شد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ابراهیم اصغر زاده دبیرکل انجمن اسلامی مهندسان ایران درباره تغییر تیم اقتصادی دولت که اخیراً توسط برخی اصلاح‌طلبان مطرح شده است، اظهار داشت: همه مشکلات با تعویض افراد کابینه حل نخواهد شد و تغییر کابینه یک قدم مقدماتی است. مشکلات اقتصادی ما به شکل ساختاری است و ریشه در یک سری سیاست‌ها دارد که از قبل در کشور درحال اجراست.
به گزارش نامه نیوز، وی افزود: اصلاح این ساختار نیاز به افرادی دارد که دارای استحکام نظری باشند و به اصطلاح پا به رکاب‌اند. متاسفانه برخی از دولتمردان ما در تصمیم گیری ضعف دارند و تصمیمات ضعیفی می‌گیرند که این مسئله در سخنان آقای روحانی کماکان دیده شده است.
دبیرکل انجمن اسلامی مهندسان ایران با بیان اینکه آقای روحانی نسبت به دولت و کابینه خود نا امید است، تصریح کرد: سخنانی هم که در آن گفته بودند "وزاری من سکوت کرده‌اند" همین موضوع را نشان می‌دهد.
نماینده مجلس با بیان اینکه مشکلات ساختاری و فساد اجازه حل کامل مشکلات را نخواهد داد، گفت: اگر ترامپ برود و دموکرات‌ها هم قدرت را در دست بگیرند یا با فروش بدون محدودیت نفت و بازگشت آمریکا به برجام مشکلات حل نخواهد شد. ما باید دست به دست هم بدهیم و مشکلات را ریشه یابی و حل کینم.
منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها