کد خبر: 500154
تاریخ انتشار :

شهریاری: آقای روحانی قانونا موظف به پاسخگویی به نمایندگان است/ مجلس قانع نشود، سوال به قوه قضاییه ارجاع می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، حسینعلی شهریاری در پاسخ به این سوال که چه مولفه‌هایی باعث شده که نمایندگان مجلس از رئیس‌جمهور سوال کنند، اظهار داشت: حالا چرا این را از من می‌پرسید و از نمایندگان خودتان سوال نمی‌پرسید؟ مشخص است، اوضاع مملکت به هم ریخته خصوصا در مسائل اقتصادی و این مهمترین مساله است.
نماینده مردم زاهدان در استان سیستان و بلوچستان در پاسخ به اینکه پیش‌بینی شما از طرح سوال از رییس‌جمهور چیست؟ یادآورشد: این آقا باید بیاید جواب بدهد و ببینیم آیا نمایندگان از این پنج سوال قانع می‌شوند یا خیر؟
شهریاری گفت: اگر نمایندگان از جواب‌های رییس‌جمهور قانع نشوند و جواب‌های وی قانع‌کننده نباشد به قوه‌قضائیه می‌رود و این یک روال عادی است.
وی در پاسخ به این سوال که طرح سوال از رییس‌جمهور در شرایط حساس کنونی را چگونه ارزیابی می‌کنید، با عصبانیت گفت: در این ۴۰ سال چه وقت شرایط مملکت حساس نبوده است؟ شما از طیف خودشان هستید و برایتان سخت است.
دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور گفت: بالاخره ما سوال کردیم و آقای رییس‌جمهور باید بیاید و وظیفه قانونی‌اش است که پاسخ دهد. این شرایط هم برای مردمی که از گرسنگی می‌میرند، مهم نیست.
منبع: ایلنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها