کد خبر: 514311
تاریخ انتشار :

گلوبال تایمز: دمکرات ها ترامپ را به چالش می کشند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

این روزنامه چینی روز پنجشنبه در مطلبی نوشت: نتیجه این انتخابات نشان دهنده این است که رای دهندگان آمریکایی تلاش می کنند تا با رای خود ترامپ را محدود کنند و اجازه ندهند تا لجام گسیخته هر سیاستی را که مایل است اجرا کند.
روزنامه چینی خاطر نشان می کند روی کار آمدن دمکرات ها به معنای از دست رفتن کنترل مجلس نمایندگان از سوی جمهوریخواهان است و اینکه ترامپ دیگر نمی تواند بی محابا سیاست های را اجرایی کند چون دمکرات ها ترمز بزرگی برای ترامپ هستند.
گزارش ادامه می دهد ترامپ از امروز باید در این اندیشه باشد که سیاست هایش را متحول کند در غیر این صورت او برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2020 میلادی با مشکل مواجه خواهد شد.
گلوبال تایمز می نویسد البته بعید به نظر می رسد با نظرداشت اینکه جمهوریخواهان هنوز اکثریت سنا را در اختیار دارند، دمکرات ها بتوانند طرح استیضاح رییس جمهوری را با موفقیت اجرا کنند اما اینکه چالش بین آنها و رییس جمهوری وجود خواهد داشت امری بدیهی است و این یک معضل برای ترامپ محسوب می شود.
روزنامه چینی تصریح می کند پیروزی دمکرات ها نشانی از چالش های بزرگ داخلی و خارجی برای دولت ترامپ است و اینکه امروز نه تنها کشورهای کره جنوبی، ژاپن و چین و شمار دیگری از کشورهای اروپایی خواستار اعتدال در سیاست های دولت آمریکا هستند بلکه در داخل این کشور نیز رای دهندگان با انتخاب دمکرات ها اعتراضات خود را به راهبردهای ترامپ اعلام کردند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها