کد خبر: 527106
تاریخ انتشار :

سردار صفوی: اشتباه استراتژیک آمریکا وزن ژئوپولیتیکی ایران را افزایش داده است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، سردار سید یحیی رحیم صفوی شامگاه روز پنجشنبه در یادواره 500 شهید دفاع مقدس در گلزار شهدای شهر رهنان اصفهان افزود : قوای سه گانه باید مشکلات داخلی کشور را با کمک نیروهای مسلح برطرف کنند.
وی اظهارداشت : امروز ایران بعنوان یک کشور آسیب ناپذیر و قدرت منطقه ای تبدیل شده است و هیچ کشوری توان ضربه زدن به ایران را ندارد بلکه مشکل اصلی و آسیب پذیری ما داخلی است.
اهم سخنان سردار رحیم صفوی بدین شرح است:
* آمریکا و اسراییل روز به روز ضعیف تر و ایران قوی تر می شود.امریکا با حمله به عراق و افغانستان مرتکب اشتباه استراتژیک شد و وزن ژئوپولیتیکی ایران را افزایش داده است.
*رای و انتخاب افراد شایسته از طرف مردم، آینده کشور ایران را تضمین می کند، ملت ایران مهمترین وظیفه را در انتخاب افراد لایق دارند.
* ایران از نعمت رهبری حکیم و با تقوا و ملتی ولایتمدار برخوردار است و بالا و پایین این نظام هیچ مشکلی ندارند اما وسط آن با مشکل مواجه است.
*امکان دو قطبی شدن در کشور وجود ندارد ، سیاست های کلان نظام بر اساس قانون اساسی توسط رهبری تعیین می شود و رییس جمهور بعنوان مقام دوم کشور باید تابع سیاست های رهبری باشد.
*روسای جمهوری که تابع رهبری بودند عاقبت بخیر شدند اما کسانی که از رهبری و ولایت فقیه زاویه و فاصله گرفتند سرنوشت نامعلومی پیدا خواهند کرد.
* در صورتی که مردم به رشد و آگاهی برسند و درست انتخاب کنند نمایندگان و روسای جمهور را بدرستی انتخاب خواهند کرد و بار سنگین از روی دوش رهبری کم می شود اما اگر درست انتخاب نکنند مشکل ایجاد می شود.
* ملت ایران با گذشت 30 سال از پایان جنگ هنوز شهدا و آرمان های شهدا را فراموش نکرده اند اگرچه سلاح و تجهیرات نظامی ما راه کربلا را باز نکرد بلکه خون شهیدان و اشک های چشمان مادران شهدا موجب پیروزی اسلام شد.
*همانگونه که شهیدان دوران دفاع مقدس راه کربلا را باز کردند شهیدان مدافع حرم هم راه قدس را باز می کنند. همه ما باید قدر شهدا را بدانیم، همه نهادها و دستگاهها باید قدردان خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان باشند.
پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده قربانعلی نادری مهمان این مراسم باشکوه بوده است.این شهید دوم مرداد ماه سال 61 در عملیات رمضان به فیض شهادت نائل آمده و پیکر ‌مطهرش پس از 36 سال پیدا شده است.
همزمان با برگزاری یادواره 500 شهید دفاع مقدس با حصور سردار صفوی از کتاب یادواره 90 شهید سادات و 500 شهید شهر رهنان با عنوان لاله های فاطمی رونمایی شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها