کد خبر: 180352
تاریخ انتشار :

ماجرای قرمزها وارد فاز جدیدی شد

اظهارات جدید سیاسی در مورد ارتباط یک ضد انقلاب با بازی پرسپولیس - رئال مادرید/ پای رویانیان وسط آمد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، پس لو رفتن نقش یک فرد ضد انقلاب در هماهنگی های صورت گرفته بین دو باشگاه پرسپولیس و رئال مادرید، رئیس هیات مدیره پرسپولیس تاکید کرد که جهانشاهی را نمی شناخته و در دفتر پرس با وی آشنا شده است.
سیاسی در تازه ترین اظهارنظر خود بار دیگر بر این ادعای خود تاکید کرد اما اطلاعات تازه ای نیز در اختیار خبرنگار برنامه 90 قرار داد.
وی در این خصوص گفت: وقتی از رئال نامه دریافت کردیم به وزارت ورزش اطلاع دادیم و راهی مادرید شدیم. پرس منتظر ما بود و ما را به اتاق خود راهنمایی کرد و فردی به نام جهانشاهی را به ما معرفی کرد. با من فارسی صحبت کرد و خوشحال شدم که یک ایرانی با پرس آشناست و می توانیم از طریق او امتیازهای خوبی بگیریم.
سیاسی ادامه داد: من تا به حال وی را ندیده بودم و هیچ شناختی از وی نداشتم.
رئیس هیات مدیره پرسپولیس در خصوص انتشار نامه ای از سوی پرس خطاب به رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس که نام جهانشاهی نیز به عنوان رابط در آن ذکر شده است گفت: در نامه منتشره عنوان شده بود که پیرو نامه 16 ژانویه و تاریخ نامه نیز 20 ژانویه بود اما در آرشیو ما وجود نداشت.
وی افزود: با رئالی ها مکاتبه کردیم و متوجه شدیم در تاریخ 16 ژانویه نامه ای از سوی محمد رویانیان به پرس ارسال شده و در آن جهانشاهی به عنوان نماینده پرسپولیس معرفی شده است!
به گزارش نامه نیوز، با باز شدن پای رویانیان به این ماجرا، داستان جنجالی بازی پرسپولیس و رئال مادرید وارد فاز جدیدی شد و حالا باید منتظر واکنش رویانیان به ادعاهای سیاسی باشیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها