کد خبر: 290819
تاریخ انتشار :

بهروان: سازمان بازرسی وقت‌های تلف شده مسابقات را هم از ما خواست!

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نيوز ، غلامرضا بهروان در مورد حضور نمایندگان سازمان بازرسی در سازمان لیگ گفت: مسئولان بازرسی در فدراسیون و سازمان لیگ حضور مستمری دارند و هر ساله هم قراردادهای بازیکنان را مورد بررسی قرار می‌دهند. امسال هم همین کار را انجام داده‌اند. البته در این فصل برای اولین مرتبه سازمان بازرسی از کمیته مسابقات سازمان لیگ تعداد مسابقات در سه فصل اخیر را خواست. آنها حتی وقت‌های تلف‌شده مسابقات را هم در سه فصل ۹۰ تا ۹۳ را از ما درخواست کردند که همگی آنها را به نمایندگان سازمان بازرسی تحویل دادیم.

وی در مورد اینکه برخی باشگاه‌ها خواستار تغییر زمان دیدارشان در هفته چهاردهم لیگ برتر شدند تا بتوانند از بازیکنان امیدشان استفاده کنند، گفت: زمان بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر تغییر نخواهد کرد ولی من از کفاشیان خواهش کردم که تیم امید بعد از انجام بازی‌اش در روز چهارشنبه راهی تهران شود تا بازیکنان امید پنجشنبه صبح در تهران حضور داشته باشند. کفاشیان هم قول داد که این اتفاق رخ بدهد.

بهروان در مورد اعتراض باشگاه‌ها به وقفه‌های زیاد لیگ برتر، گفت: البته ما در ابتدای فصل دو تقویم پیشنهادی به باشگاه‌های ارایه کردیم و اکثریت باشگاه‌ها با تقویم دوم موافقت کردند. با این حال من هم قبول دارم که وقفه‌های زیاد در مسابقات می‌تواند روند تیم‌ها را مختل کند اما باید قبول کنید که محدودیت زمانی وجود دارد. روزهای فیفا ۱۰ روزه شده است و از سویی دیگر در برخی ایام مثل اربعین و شهادت امام رضا(ع) و یا رحلت حضرت رسول (ص) نمی‌توانیم بازی برگزار کنیم. به هر حال باید تعامل بین باشگاه‌ها و تیم ملی برقرار باشد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه اعلام کرده تمایل دارد رئیس فدراسیون فوتبال شود، گفت: من اصلا منظورم ریاست فدراسیون فوتبال نبود بلکه گفتم که می‌خواهم همچنان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال باقی بمانم. آن حرف سوتفاهم بود و من اصلا قصد نامزدی برای ریاست فدارسیون فوتبال را ندارم.
منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها