کد خبر: 295223
تاریخ انتشار :

شاهرودی: از غیبت رحمتی خوشحالیم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نيوز ، شاهرودي در مصاحبه با سايت فوتبال ايران، درخصوص تقابل با استقلال در هفته شانزدهم گفت: بازي سختي درپيش داريم، چون مقابل هواداران استقلال بازي مي‌كنيم و آنها از امتياز ميزباني بهره مي‌برند. با اين حال ما روي نقاط ضعف و قوت استقلال كار كرديم و از طرفي معتقدم كه غيبت سيدمهدي رحمتي يك امتياز مثبت براي سياه‌جامگان محسوب مي‌شود، به‌خصوص اينكه او در هفته‌هاي اخير مهره‌اي كليدي براي تيمش بود. ما از این اتفاق خوشحال هستیم البته آرزو مي‌كنم رحمتي خيلي زود شرايط بازي را پيدا كند.

او ادامه داد: ما به تهران آمديم تا استقلال را شكست بدهيم و براي مساوي هم بازي نمي‌كنيم. همه مي‌دانند تفكرات فرهاد كاظمي تدافعي نيست و مي‌خواهيم فوتبال خوبي را به نمايش بگذاريم. تيم ما نسبت به نيم فصل اول تغييرات نسبتا خوبي داشته است و اميدوار هستيم اين تغييرات در نيم فصل دوم نتيجه بدهد.

شاهرودي تاكيد كرد: در حال حاضر آي‌تي‌سي يكي از بازيكنان خارجي ما رسيده است، اما آي‌تي‌سي سوسه و كايل هنوز نرسيده كه البته اميدوار هستيم تا قبل از بازي مجوز حضور اين دو بازيكن مقابل استقلال هم صادر شود. ما چند بازيكن مثل جعفرپور، كريمي، ايمان موسوي و مناري را به تيم اضافه كرديم و اميدوارم نتيجه بگيريم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها