کد خبر: 295247
تاریخ انتشار :

فغانی: دستمزد ما برای قضاوت در جام باشگاه‌های جهان ۵۸ میلیون بود

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نيوز به نقل از خبرورزشی، عليرضا فغاني در خصوص قضاوتش در ديدار فينال جام باشگاه‌هاي جهان بين تيم‌هاي بارسلونا و ريورپلاته گفت: در بازي بارسلونا و ريورپلاته كارمان سخت بود. بازيكنان آمريكاي ‌جنوبي در زمين بسيار سفت و سخت هستند و به همين دليل بايد سفت و محكم مقابل آنها قرار مي‌گرفتيم. بازيكنان داخلي ما به اين شكل نيستند اما نگاه داوري در كشور ما با كل دنيا فرق دارد. اين نگاه‌ها و كارشناسي‌ها كار ما را سخت‌تر مي‌كند.

فغاني ادامه داد: داور تركيه‌اي در يكي از بازي‌هاي اروپايي پنالتي نگرفت اما پس از پايان بازي مربي تيمي كه براي آنها پنالتي گرفته نشده بود، در كنفرانس خبري گفت به نظر من پنالتي بود اما داور پنالتي نگرفت. همين صحبت صورت گرفت و همه چيز تمام شد كه اين نگاه فوتبال دنيا به داوري است اما اگر در فوتبال ما اشتباهي صورت بگيرد كه هميشه هم ما گفته‌ايم اشتباه وجود دارد، از نفر اول يك باشگاه تا مربيان و بازيكنان درباره داوري صحبت مي‌كنند. مربيان تمام اشتباهات و شكست تيم‌شان را گردن داور مي‌اندازند و اشتباه داور را پررنگ مي‌كنند تا اشتباه خودشان ديده نشود.

فغاني درباره ميزان دستمزدش از قضاوت بازي بارسلونا و ريورپلاته كه گفته شده ۶ برابر قضاوت در يك سال ليگ‌ برتر مي‌گيرد، گفت: داوران براي قضاوت در ليگ‌برتر ايران سالانه ۱۰ تا ۱۲ ميليون تومان مي‌گيرند اما فيفا براي قضاوت در اين ديدار حدود ۵۸ ميليون تومان به ما دستمزد مي‌دهد. البته هنوز اين مبلغ و حتي دستمزد بازي‌هاي جام‌جهاني‌ را نگرفته‌ايم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها