کد خبر: 300253
تاریخ انتشار :

دکتر نوروزی: یک MRI‌ خیلی مهم، تکلیف رحمتی را مشخص می‌کند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نيوز ، عدم حضور سیدمهدی رحمتی مصدوم بر سر تمرینات استقلال باعث شد حواشی پیرامون گلر آبی‌ها زیاد شود. برخی به این غیبت از پشت عینک بدبینی نگاه کردند تا شماره یک استقلال را متهم به بازیکن‌سالاری کنند. رحمتی اواخر بازی با صبا (هفته پانزدهم) آسیب دید تا در دو دیدار آخر استقلال جای خود را به وحید طالب‌لو بدهد. آیا گلر موفق استقلال در نیم‌فصل دوم از بند مصدومیت رها شده و بی‌دلیل در تمرینات شرکت نمی‌کند؟

مهدی از این وضع ناراحت است امین نوروزی، معاونت امور پزشکی باشگاه استقلال درباره حواشی ایجادشده پیرامون غیبت رحمتی در تمرینات گروهی استقلال می‌گوید: «مگر مهدی می‌تواند در تمرینات شرکت کند؟ کدام بازیکن‌سالاری؟ من شب گذشته از پای مصدومش مجددا MRI می‌گیرم تا شرایط او پس از سه هفته و دو روز بررسی شود.»

به نظر می‌رسد انتشار برخی تصاویر از نحوه تمرینات رحمتی سبب شده برخی به شایعه اتمام دوران نقاهت او دامن بزنند. پاسخ نوروزی به این شایعات روشن است: «خاطرتان نیست پارگی عضله پای مهدی تا چه اندازه زیاد بود؟ قرار شد حداقل چهار هفته استراحت داشته باشد. این بازیکن تحت درمان قرار دارد و برنامه‌ فیزیوتراپی خود را دنبال می‌کند. خود مهدی هم از شرایط به وجود آمده ناراحت است و دائم می‌پرسد چه زمانی می‌تواند سر تمرینات گروهی حاضر شود؟»

تمرینات ویژه برای دروازه‌بان خاص با همه این شرایط قرار است دکتر نوروزی امروز (یکشنبه) نظر نهایی‌اش را با دیدن MRI آخر رحمتی اعلام کند. اینکه سیدمهدی تا کی درمانش طول خواهد کشید، پرسشی است که با توجه به تصویر جدید MRI مشخص می‌شود.

این در شرایطی است که سید آبی‌ها طی در سه هفته اخیر بیکار نبوده و به جز فیزیوتراپی با اجرای برنامه‌های ویژه دکتر نوروزی شرایط ایده‌آل بدنی‌اش را در حد امکان حفظ کرده است.
منبع: مشرق نیوز

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها