کد خبر: 300696
تاریخ انتشار :

خاطره جالب مرحوم احدی از حضور ۶۰ دقیقه‌ای در پرسپولیس

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نيوز ، رضا احدی از جمله بازیکنانی بود که سابقه بازی در هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را داشت. او در گفت‌وگویی که دو ماه قبل پیش از آخرین دربی تهران با ایسنا انجام داد داستان انتقالش به پرسپولیس را روایت کرده بود. او درباره ماجرای حضورش در پر‌سپولیس، گفته بود: من در ذوب آهن بودم و قراردادی دو ساله با این تیم داشتم. می‌خواستم به تهران بیایم ، ولی باشگاه ذوب آهن رضایتنامه‌ام را نمی‌داد. آقای عابدینی در آن زمان رییس فدراسیون بود و گفت یک چک به ذوب آهنی‌ها بدهم تا او اقداماتی جهت گرفتن رضایت‌نامه انجام دهد. در آن زمان نام پرسپولیس به پیروزی تغییر یافته بود و عابدینی به من گفت که درحال جمع کردن بازیکنان خوش اخلاق هستیم و من را به پرسپولیس برد. من کلا یک بازی آن هم ۶۰ دقیقه برای این تیم بازی کردم و هنوز هم چوب آن ۶۰ دقیقه را می‌خورم، با اینکه من بعد از آن خیلی سریع از این تیم بیرون آمدم.

احدی درباره اولین داربی که به میدان رفته بود نیز گفت: واقعا خاطرم نیست، ولی فکر می‌کنم که در سال ۶۰ بود که در داربی برای اولین بار بازی کردم. سال ۵۷ به استقلال آمدم ، ولی انقلاب شد و یک سال هم بازی‌ها برگزار نشد. آن زمان هم مثل الان رسانه‌ها زیاد نبودند تا بتوانیم به راحتی این مسائل را به خاطر داشته باشیم. به همین دلیل اولین بازی‌ام در استقلال را به خاطر ندارم.

او در پاسخ به این سوال که شیرین‌ترین خاطراتش از داربی چیست نیز گفته بود: سال ۶۲ در یک بازی ۱۳۰ هزار تماشاگر آمده بودند و تماشاگران حتی روی پیست د‌و‌و‌مید‌ا‌نی هم نشسته بودند. در آن بازی مرحوم حجازی کاپیتان تیم ما بود و توانستیم پر‌سپولیس را ببریم. تلخ‌ترین خاطره‌ام از داربی‌ها هم به آن بازی می‌گردد که شاهرخ بیانی به پر‌سپولیس رفته بود و به ما دو گل زد و ما بازی را باختیم.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها