کد خبر: 304088
تاریخ انتشار :

افشارزاده: کفاشیان با حمایت از شیخ‌سلمان سیاست خوبی در پیش گرفت

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نيوز ، بهرام افشارزاده درباره اینکه اگر تا ۲۵ اسفند مشکلات ایران و عربستان حل نشود، بازی‌های نمایندگان این دو کشوری در زمین بی‌طرف برگزار می‌شود، اظهار داشت: این موضوع را باید فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) حل کند. در گذشته وقتی جنگی بین کشورها رخ می‌داد، کمیته بین‌المللی المپیک اجازه نمی‌داد جنگ بین کشورها اتفاق بیفتد و وارد عمل می‌شد. شعار AFC و فیفا این است که سیاست از فوتبال جدا باشد اما متاسفانه می‌بینیم که خلاف این موضوع اتفاق می‌افتد.

وی افزود: پس از حمله افراد خاطی به سفارت عربستان، این افراد دستگیر شده و دیگر دلیل ناراحتی عربستانی‌ها را نمی‌دانم. هنوز حادثه منا را فراموش نکرده‌ایم که چه تعداد زیادی از هموطنان‌مان از دنیا رفتند. آیا ایران همانند عربستان سیاست خصمانه در پیش گرفت؟ همه فکر کردند که ایران سیاست خصمانه در پیش می‌گیرد اما عاقلانه برخورد کرد. کل دنیا احساس‌شان این بود که به دلیل عدم برنامه‌ریزی درست سعودی‌‌ها این اتفاق رخ داد اما مقامات عربستانی خیلی بی‌تفاوت از این مسئله گذشتند. به اعتقاد من در این برهه حساس، IOC (کمیته بین‌المللی المپیک) نیز باید وارد عمل شود. از طرفی AFC هم نباید تحت تاثیر کشورهای همراه عربستان قرار بگیرد.

سرپرست باشگاه استقلال در واکنش به حمایت علی کفاشیان از شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: کفاشیان سیاست خوبی را در پیش گرفت. شرایط بحرانی شده و رئیس فدراسیون خواسته که حمایت شیخ سلمان را داشته باشد.

افشارزاده در خصوص دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال تصریح کرد: امیدوارم هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش بگذارند و داوران هم قضاوت خوبی داشته و کمتر اشتباه کنند. امیدوارم باشگاه ذوب‌آهن نیز اجازه دهد تا تماشاگران استقلالی بیشتری بتوانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

وی در مورد اظهارات علی نظری‌جویباری و مسعود معینی علیه یکدیگر اظهار داشت: خیلی دوست ندارم به این موضوع دامن بزنم. به بزرگان در باشگاه استقلال می‌گویم که اکنون زمان صحبت کردن در رسانه‌ها نیست. بزرگان استقلال بدانند که تیم نیاز به آرامش دارد و باید فضای خوبی در باشگاه وجود داشته باشد.

سرپرست باشگاه استقلال در واکنش به شایعه ناراحتی آرش برهانی و وحید طالب‌لو و اینکه آنها حاضر نشدند چک‌های خود را دریافت کنند، گفت: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد. برهانی ظاهرا در مسافرت به سر می‌برد و طالب‌لو هم تماس گرفته بود که نمی‌تواند به باشگاه بیاید. در مجموع ۴،۵ بازیکن به دلایل مختلف در باشگاه حاضر نشدند که ربطی به مسائل مطرح شده ندارد.

افشارزاده در مورد درخواست بخشش محرومیت حنیف عمران‌زاده عنوان کرد: نامه‌ای به کمیته انضباطی و شخص علی کفاشیان ارسال کرده‌ایم که محرومیت این بازیکن به حالت تعلیق درآید. عمران‌زاده حرف خاصی نزد و تنها به خاطر ناسزاهایی که در دیدار مقابل ملوان به او داده بودند، ناراحت بود.

وی در پایان با اشاره به حضورش در منزل عطاالله بهمنش گزارشگر قدیمی فوتبال گفت: این کار وظیفه‌ام بود و امروز ساعتی به ملاقات بهمنش رفتم تا دیداری با او داشته باشم.
منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها