کد خبر: 304183
تاریخ انتشار :

شکایت به فیفا و بحث تعلیق برای فدراسیون فوتبال عربستان حاشیه‌ساز شد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نيوز ، پس از آنکه فدراسیون عربستان بهانه‌تراشی‌های خود را برای عدم حضور در ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مطرح کرد، چند جابه جایی قدرت در مسئولیت‌‌های مختلف در داخل فدراسیون عربستان رخ داد. از جمله این مسئولان خالد البابطین رئیس کمیته انضباطی فدراسیون بود. او هفته گذشته با اسناد و مدارک به فیفا شکایت خود را ارائه داده است. با توجه به اینکه مدارک و اسنادی که رئیس کمیته انضباطی عربستان ارائه کرده و سعودی‌ها را متهم به دخالت سیاست در فوتبال شده به احتمال زیاد منجر به تعلیق فدراسیون این کشور خواهد شد. در این راستا جمال عارف مدیر روابط عمومی سابق باشگاه الاتحاد مصاحبه‌ای که امروز داشته هدف الباطین را از شکایت فیفا تشریح کرده است. وی در مصاحبه با سایت گُل در این زمینه گفت: آیا البابطین با این کار خود فکر کرده است که فوتبال عربستان را می‌تواند تعلیق کند؟ حال سوال این است که هدف او از این شکایت چیست؟

جمال عارف تاکید کرد: آیا البابطین قبل از این شکایتش به فیفا، نزد عبدالله مساعد رئیس سازمان ورزش و جوانان رفته است و آیا رئیس سازمان ورزش به او انجام چنینی شکایتی را داده است؟ مدیر روابط عمومی سابق باشگاه الاتحاد در پایان گفت: رفتن البابطین به فیفا و ارائه شکایت برای تعلیق فوتبال عربستان تصمیم او نبوده است؛ بله، این تصمیم مربوط ورزش کشور است!

با توجه به اظهارات این مسئول سابق باشگاه الاتحاد عربستان مشخص می‌شود که این تصمیم البابطین بی‌مورد نبوده و دست‌هایی پشت پرده است که می‌خواهند به هر قیمتی ورزش عربستان را تعلیق کنند که این متهمان امکان دارد خود آل‌سعود باشند تا به هر قیمتی مقابل نمایندگان ایران بازی نکنند.
منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها