کد خبر: 306111
تاریخ انتشار :

ابراهیمی: آن طور که باید مقابل استقلال اهواز خوب نبودیم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نيوز ، امید ابراهیمی در نشست خبری که قبل از تمرین امروز استقلال برگزار شد، در مورد تساوی تیمش مقابل استقلال اهواز گفت: بازی روز گذشته بسیار خوب بود. جا دارد به استقلال اهواز تبریک بگویم که توانست یک امتیاز بگیرد. نباید این بازی را توجیه کنیم چون نتوانستیم در زمین خودمان 3 امتیاز را بگیریم. آنطور که باید و شاید نتوانستیم خوب بازی کنیم. این آخر راه نیست و مطمئنا می‌توانیم در ادامه راه 3 امتیازها را بگیریم. استقلال اهواز هم بسته و هم خوب بازی کرد ولی امیدوارم روند قبلی را در بازی‌های آینده به دست بیاوریم.

وی در مورد اینکه آیا خط حمله استقلال در گلزنی مشکل دارد عنوان کرد: ما کار خودمان را می‌کنیم و می‌خواهیم در این بازی برنده شویم. اگر ما خط حمله خوبی نداشتیم این همه گل نمی‌زدیم. ما بهترین خط حمله لیگ را داریم و تلاش می‌کنیم در ادامه هم بهتر شویم. باید در ادامه تلاش کنیم تا بهتر از قبل بازی کنیم. همانطور که گفتم ما بهترین خط حمله لیگ را داریم و در ادامه هم بهتر خواهیم شد. ما تلاش کردیم همیشه بهترین موقعیت‌سازی را داشته باشیم.

وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه مهدی رحمتی اعلام کرده بازیکنان هم برای تیم نگران هستند و آیا او هم این نگرانی را دارد اظهار داشت: نمی‌گویم ما کمبود نداریم. همه با مشکلاتی روبرو هستند.مهم‌ترین مشکل ما در نیم‌فصل دوم و پس از تعطیلات این بود که مثل نیم‌فصل اول کار نکردیم و تمرکز کافی را نداشتیم. اگر مثل نیم‌فصل اول تمرکز می‌کردیم مشکلات فعلی به وجود نمی‌آمد. اگر حرف از قهرمانی می‌زنیم باید به اندازه همان هدف هم تلاش کنیم. با حرف موفقیت حاصل نمی‌شود. باید بهترین تمرین را کرد و در شرایط بازی هم همان وضعیت تمرینات را داشت. نگرانی هست اما ما سعی می‌کنیم این نگرانی‌ها را با عملکردمان برطرف کنیم.

ابراهیمی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره اینکه آیا فکر نمی‌کند این تیم در خط هافبک با کمبود روبرو است تصریح کرد: صد در صد ما از اول فصل این مشکل را داشتیم. قرار بود هافبک اضافه کنیم که این اتفاق نیفتاد. تا جایی که از دست ما برمی‌آمد تلاش کردیم و خوشبختانه الان وضعیت تیم خوب است و ضمن اینکه به فینال حذفی رفتیم در صدر جدول هم قرار داریم. اگر یک مهره جدید می‌گرفتیم می‌توانست به ما بیشتر کمک کند ولی الان هم وضعیت ما بد نیست. ما تلاش خوبی کردیم و لیاقت داشتیم که الان در صدر هستیم. کمبود خاصی نداریم و بازیکنان خوبی در تیم ما فعالیت می‌کنند. همانطور که گفتم اگر ما در این چند هفته نتیجه نگرفتیم به خاطر این است که تلاش نیم‌فصل اول را نکردیم. بازی با استقلال اهواز می‌تواند تلنگری برای ادامه مسیر ما باشد.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها