کد خبر: 308267
تاریخ انتشار :

سیدصالحی: حضور مجیدی در آزادی انگیزه گسترش فولاد را زیاد می‌کند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نيوز ، سیدمهدی سیدصالحی در خصوص آخرین وضعیتش گفت: به کمالوند قول داده بودم تا کارت نگیرم اما در دیدار با صبا بازیکن حریف 80 دقیقه من را گرفته و اذیتم می‌کرد و در حالی که نه اعتراضی کردم و نه اتفاقی افتاد و این بازیکن باید کارت می‌گرفت، داور به من کارت داد تا شرمنده سرمربی گسترش شوم. در این سالها خیلی کم کارت گرفته بودم اما قسمت بود تا در بازی با ملوان نباشم.

وی ادامه داد: با این حال گسترش یک بازی جوانمردانه و قابل قبول را مقابل ملوان انجام داد که با پیروزی تیم ما به پایان رسید. این بازی یک‌طرفه بود و با استفاده از فرصت توانستیم به سه امتیازی که خیلی به آن نیاز داشتیم دست پیدا کنیم.

سیدصالحی گفت: در این چهارده سال حضورم در فوتبال، گسترش یکی از تیم‌های خیلی خوب دیده‌ام که فوتبال بازی می‌کند و با درایت کادر فنی، بازیکنانش از جان و دل مایه می‌گذارند.

مهاجم گسترش در مورد دیدار با تیم سابقش یعنی استقلال که جمعه برگزار می‌شود، گفت: سه فصل در استقلال بازی کردم و این تیم را قابل احترام و پرهوادار می‌بینیم اما با تمام وجود می‌رویم تا سه امتیاز را بگیریم و همگی هم‌قسم شده‌ایم تا همه بازی‌ها برای گسترش حکم فینال را داشته باشد. علاوه بر این می‌خواهیم یکی از بازی‌ها را مقابل استقلال به نمایش بگذاریم تا با پیروزی در این مسابقه دل مردم تبریز را شاد کنیم.

وی در مورد اینکه آیا قول گلزنی می‌دهد یا خیر، گفت: تمام تلاشم را می‌کنم که اگر در ترکیب بودم، ابتدا برای تیم مثمرثمر باشم و سپس اگر قسمت شد گل هم بزنم.

سیدصالحی در مورد اینکه استقلالی‌ها می‌خواهند به واسطه نام فرهاد مجیدی، ورزشگاه را مملو از جمعیت کنند، گفت:‌ سعادت داشته‌ام که دو سال در کنار مجیدی بازی کنم و او یکی از بازیکنان باتعصب و اسطوره‌های استقلال است، هر چند که استقلال همیشه یکی از تیم‌های پرطرفدار بوده و می‌دانیم که جلوی استقلالی بازی داریم که 80 هزار هوادار شاید برای حمایتش بیایند. اتفاقاً این عاملی می‌شود که بچه‌های ما با انگیزه بیشتری در زمین حضور پیدا کرده و با تمام وجود در مقابل این تیم بازی کنند.

وی تأکید کرد: قول می‌دهم بچه‌ها یکی از بهترین بازی‌های خود را مقابل استقلال به نمایش بگذارند.

مهاجم گسترش در پایان در مورد اینکه آیا از داوری این دیدار نگران نیست، گفت: کاری به داوری‌ها نداریم، ما کار خودمان را انجام می‌دهیم.
منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها