کد خبر: 308974
تاریخ انتشار :

خوردبین:بن سون حتما بایدجریمه شود

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نيوز به نقل از كاپ ، محمود خوردبین ،درباره تساوی پرسپولیس مقابل سایپا اظهار داشت: قبول دارم که تیم ما امتیازات را به راحتی از دست می دهد. اما برخی اشتباهات داوری هم روی کار ما تاثیر گذاشت. ما دیروز وقتی یک گل زدیم بازیکنان مان فکر کردند کار تمام است و رفتند برای حفظ همان یک گل که این ذهنیت درست نبود. ما باید گل های بعدی را می زدیم و کار تیم حریف را تمام می کردیم.

وی افزود: داوری دیروز به جز یکی، دو صحنه مشکلی نداشت اما همان صحنه ها هم تاثیرگذار بود. مثلا در صحنه گل سایپا دروازه بان ما را شارژ کردند و داور ندید. البته خود ما هم در نیمه دوم موقعیت های خوبی داشتیم که از دست دادیم و همانطور که آقای برانکو گفت از خودمان بیشتر ضربه خوردیم.

خوردبین درباره صحبت های دیروزش مبنی بر جریمه بازیکن پرسپولیس گفت: من درباره کل تیم صحبت نکردم. بلکه منظورم بن سون بود که آمد به بازی و دو اخطار گرفت و اخراج شد. به نظرم او حتما باید جریمه شود.

سرپرست سرخپوشان درباره انتقاد برخی اعضای هیات مدیره پرسپولیس از برانکو بیان داشت: من در این باره نظر خاصی ندارم.

وی درباره عملکرد لوبانف نیز خاطرنشان کرد: این دروازه بان تلاش خودش را می کند و به نظرم زیاد اشکالی در کارش نبود.

خوردبین درباره گریه سوشا مکانی در پایان بازی نیز تصریح کرد: من این صحنه را ندیدم اما مسلما گریه کردن سوشا نشانه تعصب او به تیمش است. همه بازیکنان ما دیروز ناراحت بودند و بیشتر ناراحتی شان به خاطر این بود که نتوانسته بودند طرفداران پرسپولیس را راضی به منازل بفرستند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها