کد خبر: 338398
تاریخ انتشار :

لیگ جهانی والیبال

اولین پیروزی ایران با شکست تیم ولاسکو

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، ملی پوشان والیبال ایران پس از دو شکست برابر برزیل و آمریکا، در سومین مسابقه خود در کشور برزیل به مصاف آرژانتین رفتند تا رودرروی تیم ولاسکو مربی اسبق ایران قرار بگیرند.

لوزانو سرمربی ایران و هموطن ولاسکو از ترکیب سعید معروف، شهرام محمودی، عادل غلامی، محمد موسوی، میلاد عبادی پور، محمد جواد معنوی نژاد و مهدی مرندی به عنوان لیبرو در این مسابقه استفاده کرد و در جریان بازی نیز از نفرات ذخیره بهره گرفت.
ملی پوشان ایران در ست اول با ارائه یک بازی برتر 25-22 حریف را شکست دادند و ست دوم را نیز 25-20 به سود خود خاتمه دادند تا در آستانه پیروزی قرار بگیرند.
کار در ست سوم کمی گره خورد و شاگردان ولاسکو پیش افتادند اما ملی پوشان ایران توانستند سه امتیاز عقب ماندگی را جبران کنند تا دو تیم در اواخر ست سوم پایاپای پیش بروند اما باز هم این آرژانتین بود که جلو افتاد و در نهایت هم 25- 21 پیروز شد تا کار به ست چهارم کشیده شود.
آرژانتین ست چهارم را هم قدرتمند آغاز کرد و 4-1 پیش افتاد تا لوزانو خیلی زود در خواست وقت استراحت کند. لوزانو به ذخیره ها بیشتر میدان داد و فاصله هم بیشتر شد. اشتباهات زیاد شاگردان لوزانو باعث شد این ست با حساب 25 -13 به سود حریف خاتمه یابد و کار به ست آخر کشیده شود.
در ست پنجم هم شاگردان ولاسکو با دفاع های خوب خود توانستند از ایران پیش بیفتند. در ادامه داور مسابقه به خاطر کری خوانی های موسوی با بازیکن حریف به هر تیم یک کارت قرمز نشان داد تا فضا کمی با تنش همراه شود. چند دفاع خوب از این باعث شد ورق برگردد و ملی پوشان کشورمان فاصله ایجاد کنند و در نهایت هم 15-11 برنده شوند تا در مجموع سه بر دو حریف را شکست دهند و اولین پیروزی خود در لیگ جهانی را کسب کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها