کد خبر: 343074
تاریخ انتشار :

قلیچ: برانکو بازیکنان خوبی جذب نکرد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، وحید قلیچ ، اظهار کرد: طارمی و رضائیان اشتباه غیر قابل بخشش انجام دادند و دیگر معذرت خواهی فایده ایی ندارد .

آنها باید به هواداران با تعصب تیم پرسپولیس احترام می گذاشتند وحداقل یک فصل دیگر با تیم پرسپولیس قرارداد می بستند،طارمی ورضائیان مدیون پرسپولیس هستند.

وی در ادامه گفت: باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی نداشته و می توانست بهتر از اینها عمل کند ، در حال حاضر تیم پرسپولیس در پست های دفاع راست و خط حمله با مشکلات بسیاری روبرو است و بازیکنانی که جذب کرده این مشکل را حل نمی کنند، اما در پست دروازه بانی خرید خوبی را داشته است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه افزود: مهدی طارمی و رامین رضائیان جزو بهترین بازیکنان لیگ پانزدهم بودند و جزو مهره های کلیدی تیم پرسپولیس محسوب می شدند و با رفتن این دو، تیم پرسپولیس بامشکلات زیادی در دو پست دفاع راست و خط حمله روبرو خواهد شد . هیچ بازیکنی نمی تواند جای خالی این دو بازیکن را در تیم پرسپولیس پرکند.

وحید قلیچ در ادامه بیان کرد: اردوی اوکراین از سویی به سود افراد سود جو در باشگاه پرسپولیس شده است ، زیرا به دلیل یک اردوی کوتاه مدت 70 نفر همراه پرسپولیس به اوکراین رفتن و تنها هدفشان عکس گرفتن و منتشر کردن در شبکه اجتماعی است.

وی در پایان گفت:بعضی تیمهای لیگ برتری در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشتند و برانکو می توانست بهتر از اینها در خرید بازیکن عمل کند ،ما به خوب بودن برانکو شکی نداریم ولی این مربی کروات نتوانست جانشینان خوبی را برای طارمی و رضائیان پیدا کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها