کد خبر: 347286
تاریخ انتشار :

هفته اول لیگ برتر فوتبال

توقف استقلال مقابل شاگردان دایی/ صبا - نفت برنده نداشت

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، حساس ترین مسابقه از روز اول هفته نخست لیگ برتر بین استقلال تهران و نفت تهران برگزار شد. آبی ها در این دیدار خانگی از حضور تماشاگران خود محروم بودند و مهدی رحمتی را نیز در اختیار نداشتند، از سوی دیگر نفت تهران نیز به خاطر مشکلات مدیریتی بسیار دیرتر از سایر تیم ها تمریناتش را شروع کرد و پیش بینی می شد کار سختی برابر استقلال داشته باشد.
در این دیدار علیرضا منصوریان تیمش را با ترکیب حسین حسینی، هرائر مگویان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، وریا غفوری، امید نورافکن، امید ابراهیمی، فرشید باقری، خسرو حیدری، بختیار رحمانی، محسن کریمی و کاوه رضایی به میدان فرستاد. در تیم علی دایی نیز
سرمربی: علیرضا منصوریان نیز میلاد فراهانی، ایگور پراهیچ، وحید حمدی نژاتد، علیرضا عزت کرامت، ایمان مبعلی، میلاد فخرالدینی، رضا علیاری، عباس بوعذار، اکبر صادقی ، ارسلان مطهری و محمد قاضی بازی را شروع کردند.
در دقیقه 30 پاس خوب کاوه رضایی با ضربه جابر انصاری به گل تبدیل شد تا استقلال در نیمه اول با یک گل برتری به رختکن برود.
در نیمه دوم نفتی ها عملکرد بهتری داشتند و بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند که ماحصل آن زدن دو ضربه به تیر دروازه بود. حملات پیاپی شاگردان دایی بالاخره نتیجه داد و در دقیقه 68 ارسلان مطهری روی اشتباه فاحش کنعانی زادگان توانست به تیم مورد علاقه اش گلزنی کند و کار را به تساوی بکشد.
در ادامه یک صحنه مشکوک نیز در محوطه جریمه استقلال رخ داد که داور اعتقادی به خطا روی محمد قاضی نداشت هر چند که دایی به شدت به این صحنه معترض بود. مطهری در دو صحنه دیگر هم موقعیت خوب برای گلزنی داشت که ضرباتش به بیرون رفت.
در نهایت بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا هر تیم یک امتیاز کسب کند.
در بازی همزمان نیز صبای قم میزبان صنعت نفت آبادان بود که این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها