کد خبر: 362089
تاریخ انتشار :

نخستین شگفتی جام حذفی در حافظیه/ حذف پرسپولیس در ضیافت پنالتی‌ها

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، دو تیم قشقایی و پرسپولیس در مرحله سوم جام حذفی از ساعت 15 کار خود را در ورزشگاه حافظیه شیراز آغاز کردند که این بازی یا تساوی یک - یک در 90 دقیقه به وقت اضافه کشیده شد. محمدجواد زارعی دقیقه 10 برای میزبان و پریمیوف در دقیقه 60 برای پرسپولیس گل زدند.

در دو نیمه وقت‌های اضافی، پرسپولیس فشار زیادی روز دروازه میزبان خود وارد آورد اما نتوانست نتیجه بازی را تغییر دهد. تیم قشقایی نیز همچنان در دفاع از دروازه‌اش موفق عمل کرد تا دو تیم با همان نتیجه تساوی یک - یک به کارشان در 120 دقیقه پایان دهند تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم صعود کننده باشد که در نهایت قشقایی با برتری 6 بر 5 در صربات پنالتی ( در مجموع 7 بر 6) به برتری رسید و حریف آینده‌سازان برق شیراز در مرحله بعد شد.

ترکیب قشقایی: علی اسدی، محسن رضوی پوریان، حسین کوشکی، حمید سفیدگری، محمد شریف‌زاده، مهدی شریفی، سهیل نیک‌نام(88-مجید چابک)، هادی مرادی، محمدعلی نگارنده(120-مسعود اسدی)، محمدجواد زارعی و هادی خادم(68- فرزاد رضایی).

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، محسن ربیع‌خواه، محمدامین آرام‌طبع(69- شهاب زاهدی)، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، احمد نورالهی، امید عالیشاه(46-فرشاد احمدزاده)، ولادیمیر پریمیوف و علی علیپور(84- احسان علوان‌زاده).

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها