کد خبر: 364846
تاریخ انتشار :

دوست ندارم در مورد داوری حرف بزنم اما روی علیپور پنالتی شد

برانکو: رضاييان قرباني نشده/ شما بگوييد او را جاي چه كسي بازي دهم؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نيوز، برانکو ایوانکوویچ پس از برتری پرسپولیس مقابل نفت در کنفرانس مطبوعاتی در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: قبل از هرچیز باید بگویم به خاطر این برد خیلی خوشحالم. رضایتمندی بزرگی به هواداران پرشورمان هدیه کردیم. واقعا از صمیم قلب به بازیکنانم تبریک عرض می‌کنم.
وی ادامه داد: تعطیلات لیگ زیاد خوشایند نیست زیرا نصف تیم با من در یک‌ماه گذشته نبودند و عملا دیروز فقط یک جلسه تمرین گروهی کامل داشتیم و به همین دلیل برد امروز ارزش بیشتری دارد و بازیکنانم استحقاق پاداش بیشتری دارند. مستحق برد بودیم و انتظار تمرکز حداکثری از تیم را دارم و در همین ایام سوگواری عاشورا بازیکنانم نشان دادند که چطور می‌توانند حداکثر توانشان را برای تیمشان بگذارند. می‌دانستیم گل سوم گل کلیدی خواهد بود و به همین خاطر از همه اتفاقات امروز کاملا راضی هستم.
برانکو در مورد رامین رضائیان خاطرنشان کرد: شما به من کمک کنید و بگویید رامین رضائیان را جای کدام بازیکن در ترکیب تیم بگذارم. دفاع ما خوب کار می‌کند و طبیعی است آن بخش از تیم که خوب کار می‌کند نباید دست بخورد. من به هواداران احترام می‌گذارم و شادی آنها را هم دیدم. دیدید که هواداران بازیکنان را بعد از بازی تشویق کردند و در مورد رامین باید بگویم این بخش از دفاع ما خوب و بدون اشتباه بازی می‌کند. آنها باید ربیع‌خواه، ماهینی و کاپیتان سیدجلال را تشویق کنند.
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه هواداران خواهان بازی رضائیان در ترکیب تیم هستند تا او قربانی نشود، گفت: چرا رضائیان باید قربانی شود؟ اسم ببرید او را به جای کدام بازیکن بگذارم؟ خواهش می‌کنم بگویید.
وی در مورد اینکه نمی‌خواهیم در تنبیه رضائیان دخالت کنیم، گفت: من نمی‌خواهم رامین رضائیان را تنبیه کنم. چرا اینگونه نگاه می‌کنید. باید رضائیان را در خط حمله بگذارم؟ او بازیکن دفاعی است. این بحث پیش آمد که ماهینی را به خاطر مصدومیتش تعویض کنم؟ چرا مدام فکر می‌کنید من با کسی مشکل دارم و موضع گرفتم علیه یک بازیکن.
برانکو در مورد اینکه دایی گفته که پرسپولیس روی ضد حمله گلزنی کرد، گفت: هر کسی حق دارد با دیدگاه خودش بازی را نگاه کند. اولین گل ما پنالتی بود. در همان لحظات چند موقعیت و شانس گلزنی داشتیم
منبع: باشگاه پرسپولیس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها