کد خبر: 367915
تاریخ انتشار :

جام حذفي فوتبال

استقلال به سختي از سد مس گذشت/ حذف غول كش در شيراز

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نيوز، تيم استقلال تهران در ديدار مرحله يك شانزدهم نهايي جام حذفي در ورزشگاه آزادي به مصاف مس كرمان رفت.

عليرضا منصوريان كه براي اين بازي نفراتي مثل اميد ابراهيمي، خسرو حيدري و ووريا غفوري را در اختيار نداشت تيمش را با تركيب مهدی رحمتی، پادوانی، رابسون، یعقوب کریمی، مگویان، فرشید باقری(92- بهنام برزای)، مجتبی حق دوست(50 - فرشید اسماعیلی)، جابر انصاری، بختیار رحمانی(52-علی قربانی)، محسن کریمی و کاوه رضایی به ميدان فرستاد.
در سمت مقابل هم رضا حیدری، بهنام داداش وند، مجید ایوبی، علیرضا ابراهیمی، وحید اسماعیل بیگی، محمدرضا زینالی خیری، فرزاد حسین خانی، محسن دلیر(46-مهدی دغاغله (72- مهدی تیکدری))، علیرضا قاسمی(89- سجاد اژدر)، میلاد پورصف شکن، احمد زنده روح تيم منصور ابراهيم زاده را تشكيل دادند.
اين مسابقه در حالي برگزار شد كه تماشاگران استقبال خوبي به عمل نياوردند و شايد به همين دليل هم از جذابيت بالايي برخوردار نبودو در پايان 90 دقيقه هيچ گلي از خط دروازه ها عبور نكرد تا بازي به دو وقت اضافي 15 دقيقه اي بكشد. مسي ها با دفاع چند لايه به استقلال فرصت خودنمايي ندادند.
در وقت اول هم گلي به ثمر نرسيد و در حالي كه خيلي ها منتظر كشيدن بازي به پنالتي بودند آبي ها بالاخره به گل رسيدند. در دقيقه 123 علي قرباني پاس خوبي به محسن كريمي داد تا با گلر مس تك به تك شده و گلزني كند تا آبي ها با برتري در اين بازي خانگي به مرحله بعد صعود كنند.
در ديگر بازي هاي امروز برق جديد شيراز با يك گل از سد قشقايي گذشت تا پديده اين دور از مسابقات كه پرسپوليس را حذف كرده بود، در اين مرحله از جام كنار برود.
تراكتورسازي در انزلي با يك گل ملوان را شكست داد، ماشين سازي دو بر يك خونه به خونه بابل را مغلوب كرد، سايپا با همين نتيجه از سد بادران گذشت و شهرداري ماهشهر هم با همين نتيجه نفت اميديه را مغلوب كرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها