کد خبر: 371232
تاریخ انتشار :

منصوریان: این برد تقدیم به منصورخان و خانواده ایشان/ مرفاوی مربی ام بوده، پاسخی نمی دهم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، علیرضا منصوریان بعد از پیروزی تیمش برابر صبای قم به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
ارزیابی از بازی؟
از طرف مجموعه باشگاه استقلال، این پیروزی را به روح مرحوم پورحیدری و خانواده ایشان تقدیم می کنیم. از علی پورحیدری هم ممنونم که با حضورش در استادیوم عرق پدرش به مردم را نشان داد. به او قول دادیم که بردمان را به او تقدیم کنیم. تیم آقای مرفاوی امروز با 3-4-3 شروع کرد ولی به 5-3-2 تغییر شیوه داد. ما باید صبر و حوصله می کردیم و به بازیکنانم گفتم که عجول نباشند. خیلی زود مسلط بر بازی می شدیم. تمام شانس های گلزنی را امتحان کردیم. به سختی می شد به دفاع آنها ورود کرد. 30 ثانیه مانده بود بازی تمام شود، فرشید اسماعیلی می توانست ما را برنده کند. باز کردن این خط دفاعی سخت، خیلی سخت بود. بازیکنانم احساسی بازی نمی کردند. مهم ترین پیغامی که این بازی داشت، این بود که ما چند ستاره نداشتیم ولی خوب بودیم. کسانی مثل حیدری، رضایی و ... در این بازی نبودند. خوشحالم که مسیر خوبمان را پیدا کرده ایم.
اظهارات مرفاوی؟
آقای مرفاوی سرمربی من بوده اند و من در این حوزه ورود نمی کنم. من همبازی و شاگرد او بوده ام. ایشان از بهترین های تاریخ استقلال بوده است. از این سوال بگذریم.
شما بعد از فحاشی های صورت گرفته در اهواز گریه کرده اید؟
من سه بار در این سال ها گریه کردم. یک بار برای مرحوم حجازی، یک بار برای مرحوم غلامحسین مظلومی و یک بار هم برای مرحوم پورحیدری. در اهواز به ناحق به ما فحش می دهند ولی حواسم به دوربین ها هست. حامد لک را خیلی دوست دارم ولی یک ایراد دارد. او بین دو نیمه، دستش را گذاشت کنار گوشش و هوادار ما را بلند کرد. من هوادار استقلال بوده ام و می دانم که نمی شود کاری کرد. وقتی هوادار را شارژ می کنید چه می شود کرد؟ نمی گویم فحاشی کار خوبی است. من به حامد لک می گویم که من 20 سال روبه روی هواداران پرسپولیس بوده ام و می گویم اگر احترام بگذارید، کسی احترام شما را زیر سوال نمی برد. امیدوارم کار لک به فضای مجازی نکشد و ماجرای جدیدی آنجا ایجاد نشود. من کافی بود یک علامتی در اهواز بدهم تا اوضاع بدتر شود. من از هوادارانمان خواستم شعار ندهند و حتی رحمتی را هم فرستادم تا مشکل حل شود.
وضعیت مصدومان؟
با هماهنگی ای که با کادر پزشکی داشتیم، دیدیم صلاح نیست حیدری و رابسون امروز بازی کنند. از فردا هم حیدری و هم رابسون را در اختیار داریم. جز غفوری مصدومی نداریم.
عملکرد برزای؟
من معتقدم همه سرعتی ها لازم نیست همیشه گوش تهاجمی بازی کنند. اتفاقی که برای مهدوی کیا افتاد، می تواند برای برزای هم رخ دهد. او قابلیت بازی در چند پست را دارد و در تیم ملی هم با من بوده است. از عملکرد حسینی هم امروز راضی بودیم. سعی داریم از جوانانمان استفاده کنیم. اگر با تجربه هایی مثل ابراهیمی و حیدری و رحمتی هم باشند، یک تلفیق خوب را شاهد هستیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها