کد خبر: 376137
تاریخ انتشار :

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال

پیروزی استقلال در سکوت آزادی/ نفت برد، پیکان مدعی شد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، در ادامه مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر عصر امروز استقلال تهران در ورزشگاه آزادی به مصاف پدیده مشهد رفت.

علیرضا منصوریان که بعد از شکست خانگی برابر تراکتورسازی تحت فشار زیادی قرار داشت به دنبال پیروزی و خروج از بحران بود و تیمش را با ترکیب مهدی رحمتی، هرایر مگویان، رابسون، پادوانی، زکی پور(72 - یعقوب کریمی)، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، بختیار رحمانی (65 - علی قربانی)، مجتبی حق دوست، کاوه رضایی و جابر انصاری به میدان فرستاد.
در تیم پدیده هم شهاب گردان، هارویان، محمد حسین مرادمند، محمدرضا ناصحی، محمد رضا خرسند نیا، یونس شاکری، محسن یوسفی، حسن جعفری، میلاد کمندانی(73 -دیارا سویوبا)، معین عباسیان و مهرداد کفشگری بازی کردند.
در نیمه نخست تماشاگران کم تعداد حاضر در ورزشگاه آزادی شاهد بازی جذابی نبودند و حملات استقلال هم نتوانست موقعیت های جدی خلق کند و نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
در نیمه دوم استقلال برتری خود را حفظ کرد و حملات خود را ادامه داد تا اینکه در دقیقه 68 بالاخره به گل رسید. سانتر مگویان با ضربه سر جابر انصاری به گل تبدیل شد تا آبی ها پیش بیفتند و با همین یک گل نیز پیروز شدند تا کمی از بحران پیش آمده فاصله بگیرند و موقتا به رده ششم صعود کنند.
در دیگر بازی های امروز نفت تهران که فصل جاری نتایج خوبی گرفته با گل رضا اسدی در دقیقه 77 توانست در قم صبا را شکست دهد و در رده سوم جدول قرار بگیرد. پیکان تهران هم که اخیرا نتایج خوبی کسب کرده با یک گل (منشا 52) سایپا را شکست داد و به رده چهارم جدول رسید تا در جمع مدعیان قرار بگیرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها