کد خبر: 376994
تاریخ انتشار :

جام حذفي فوتبال

طلسم شكني دايي و خداحافظي استقلال با جام حذفي/ تراكتور هم به نيمه نهايي رسيد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نيوز، در يكي ديگر از مسابقات مرحله يك چهارم نهايي جام حذفي تيم نفت تهران در ورزشگاه تختي ميزبان استقلال تهران بود

علي دايي تيمش را با تركيب میلاد فراهانی، احمد آل نعمه، محمد دانشگر، آرش رضاوند(84- عباس بوعذار)، اکبر صادقی، محمد قاضی، وحید حمدی نژاد، رضا اسدی، ایمان مبعلی، میلاد فخرالدینی و ارسلان مطهری(عیسی آل کثیر 67) به ميدان فرستاد.
عليرضا منصوريان نيز تركيب مهدی رحمتی، هرایر مگویان، رابسون جانواریو، لئوناردو پادوانی، میلاد زکی پور، امید ابراهیمی، خسرو حیدری(فرشید باقری 62)، مجتبی حق دوست(برزای 88)، جابر انصاری، علی قربانی و کاوه رضایی(112 آرش افشین) را انتخاب كرد.
استقلال كه در ليگ برتر نتايج خوبي نگرفت اميدوار بود در اين مسابقه پيروز شود و در جام حذفي مدعي باشد از سوي ديگر علي دايي در سال هاي اخير هميشه مقابل استقلال و همچنين تيم هاي منصوريان موفق به كسب پيروزي نشده و دنبال شكست طلسم بود.
هنوز دو دقيقه از بازي نگذشته بود كه داور يك خطاي پنالتي به سود نفت اعلام كرد تا محمد قاضي دروازه رحمتي را باز كند. نيمه نخست هم با يك گل به سود نفتي ها خاتمه يافت.
در نيمه دوم شاگردان منصوريان براي جبران گل خورده حمله كردند و در دقيقه 68 به هدف خود رسيدند. پاس خوب كاوه رضايي به جابر انصاري رسيد تا كار را به تساوي بكشاند.
بازي در پايان 90 دقيقه با تساوي يك بر يك خاتمه يافت و كار به دو وقت اضافي 15 دقيقه اي بكشد. در دقيقه 94 بهنام برزاي روي پاس انصاري با شوتي از پشت محوطه جريمه دروازه فراهاني را باز كرد تا آبي ها پيش بيفتند اما نفتي ها روي دو كرنر به گل رسيدند.
در دقيقه 106 محمد دانشگر و در دقيقه 108 محمد قاضي دو بار دروازه رحمتي را باز كردند تا تيم دايي از باخت به برد برسد و به نيمه نهايي صعود كند و دايي هم طلسم ها را بشكند.
نفت تهران در مرحله نيمه نهايي حريف سپاهان شد كه امروز با دو گل سايپا را شكست داد.
در ديگر بازي ها نيز تراكتورسازي سه بر يك نفت و گاز گچساران را شكست داد و حريف برنده جدال گسترش فولاد و ذوب آهن شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها