کد خبر: 384551
تاریخ انتشار :

توجیه اشتباه صالحی در بازی پرسپولیس و گسترش از سوی کامرانی‌فر/ مظفری: واقعیت را به مردم بگویید

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رئیس دپارتمان داوری در پی اشتباهات فاحش احمد صالحی در دیدار پرسپولیس برابر گسترش فولاد به توجیه عملکرد وی پرداخت.
به گزارش نامه نیوز، حسن کامرانی فر، رئیس دپارتمان داوری در این باره می گوید: «بلافاصله بعد از اتمام بازی بررسی خود را در این خصوص آغاز کردیم که آیا اخطار دقیقه ۳۴ به بازیکن شماره ۶۱ داده شده یا بازیکن شماره ۵٫ داور چهارم که مسئول ثبت اتفاقات بازی است از داور وسط می پرسد که اخطار را به کدام بازیکن داده ای؟ داور وسط می گوید بازیکن شماره ۵ به دلیل اعتراض به اعلام خطا به زبان فارسی. این مکالمه از سوی کمک های اول و دوم هم شنیده می شود و کمک های اول و دوم این مکالمه را تایید می کنند.»
این توجیه اشتباه فاحش داور بازی با واکنش نوید مظفری کارشناس داوری همراه شد و در این خصوص مطلبی به همراه تصویر به شرح زیر منتشر کرد:
حتی خود بازیکن در مصاحبه گفته که داور دو کارت به من نشان داده. در عکس هم مشخص است که کارت به او داده شده و هیچ داوری پشت خود را به بازیکنی که اخطار می دهد نمی کند. در صحنه اول خطا به قدری واضح بود که نیاز به اعتراض نداشت، بازیکن شماره 5 حتی به سمت داور هم نرفت چه برسد به اینکه اعتراضی انجام داده باشد وزمانی که داور اخطار می دهد کارت را به سمت بازیکن عقب تر و نه شماره 5 که نزدیک داور است نشان می دهد. بهتر است واقعیت را به مردم بگویند چراکه همه دیدند یک بازیکن دو کارت گرفت و این مسئله قانون تخصصی نیست که مردم متوجه آن نشوند. چه راحت از دو پنالتی اعلام نشده به نفع پرسپولیس و صحنه اعتراض بازیکن این تیم و عدم اخراج او گذشتند. شاید هم من مسابقه دیگری را دیده ام!

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها