کد خبر: 389267
تاریخ انتشار :

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال

تداوم قدرتنمایی استقلال با شکست ذوب‌آهن در اصفهان/ طلسم ساسان انصاری شکست

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در ادامه مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر امروز استقلال در اصفهان به مصاف ذوب آهن رفت.

به گزارش نامه نیوز، علیرضا منصوریان که تیمش در چهار بازی قبلی لیگ برتر موفق به کسب پیروزی های پرگل شده بود برای ادامه روند موفقیت ها و تبدیل شدن تیمش به مدعی دنبال شکست ذوب آهن بود و در سمت مقابل ذوب آهن با دو شکست پیاپی به دنبال جبران مافات و ماندن در جمع مدعیان بود.
منصوریان ترکیب حسین حسینی، لئاندرو پادوانی، مجید حسینی، میلاد زکی پور، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، امید نورافکن (70- فرشید باقری)، فرشید اسماعیلی (81 - جابر انصاری)، مجتبی حق دوست(46 - علی قربانی)، بهنام برزای و کاوه رضایی را انتخاب کرد.
در تیم اصفهانی هم محمدرشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژاد مهدی، مهدی مهدی پور، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی(67 - یاسر فیضی)، علی حمام (75 - محمدرضا حسینی)، مهرداد قنبری، دانیال اسماعیلی فرد، جری بنگستون و مهدی رجب‌زاده (81 - قاسم حدادی فر) بازی کردند.
در حالی که ذوب آهن یک موقعیت سه به یک را از دست داد دقایقی بعد سانتر خوب خسرو حیدری در دقیقه 24 با ضربه فرشید اسماعیلی به گل تبدیل شد تا آبی ها با برتری یک بر صفر نیمه اول را تمام کنند.
درنیمه دوم هم ذوب آهن با استفاده از میزبانی قصد زدن گل تساوی را داشت اما از موقعیت هایش استفاده نکرد و این استقلال بود که دوباره به گل رسید. این بار اسماعیلی سانتر کرد و بهنام برازی با ضربه سر دردقیقه 78 دروازه مظاهری را باز کرد تا اختلاف به دو گل برسد.
حضور حدادی فر پس از مدت ها نیز تاثیری در روند بازی ذوبی ها نداشت و شاگردان مجتبی حسینی در شکست هت تریک کردند تا از دوران اوج فاصله بگیرند و استقلال هم پنجمین پیروزی پیاپی در لیگ را کسب کرد تا به روند عالی نتیجه گیری خود ادامه دهد.
در بازی همزمان نیز فولاد خوزستان میزبان گسترش فولاد تبریز بود که این دیدار با تساوی دو بر دو خاتمه یافت. ایوب والی و ساسان انصاری برای میزبان گلزنی کردند و ابراهیم زاده و شجاعیان هم گلزنان تیم تبریزی بودند.
ساسان انصاری که با 12 گل در صدر جدول گلزنان لیگ قرار داشت و در هفته های اخیر موفق به گلزنی نشده بود دراین بازی دوباره گلزنی کرد تا طلسمش بشکند و بالاخره 13 گله شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها